دفتر رییس دولت نهم و دهم ؛

احمدی نژاد در انتخاب هیات رئیسه مجلس جدید دخالتی ندارد


1 خرداد 1399 - 11:00
5ec61ff8c03f2_2020-05-21_11-00
دفتر محمود احمدی نژاد با انتشار نامه ای اعلام کرد که وی در انتخابات مجلس دخالتی نداشت در انتخاب هیات رئیسه مجلس جدید هم دخالتی ندارد .

 

دفتر محمود احمدی نژاد با انتشار نامه ای اعلام کرد که وی در انتخابات مجلس دخالتی نداشت در انتخاب هیات رئیسه مجلس جدید هم دخالتی ندارد .

پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com)

5ec61ff8c03f2_2020-05-21_11-00
1 خرداد 1399 - 11:00

 

22

نظرات 9
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
هادی 1 0 پاسخ 1399/3/2 -05:46

بنماي رخ که باغ و گلستانم آرزوست بگشاي لب که قند فراوانم آرزوست والله که شهر بي تو مرا حبس ميشود آوارگي کوه و بيابانم آرزوست

دنیای بی تمع 1 0 پاسخ 1399/3/2 -02:44

درود بشرفت مرد باغيرت مرد دلسوز مرد فقیر پرست انشالله بازهم برمیگردی وهمه ملت فقیر ایران دست بوس شما هستند امیدوارم پای شما به این ملت فقیرودلسوز بازی می آیید وهمه ی مفسدین و غارتگران ودزدان ملت ایران را از سر آویزان کنید

عباسی 1 0 پاسخ 1399/3/2 -01:52

شان و جایگاه دکتر احمدی نژاد بالا تر از این است که در اینگونه مسائل دخالت کند ،اینها نماینده های منتخب مردم هستن و خود نماینده بدون دخالت عوامل بیرونی باید رئیس مجلس را انتخاب نمایند

پاکزاد 2 0 پاسخ 1399/3/2 -00:23

درود بر احمدی نژاد . فراموش نکنید یارانه و سهام عدالت رو اقای احمدی نژاد به همه مردم دادن

ارشا 2 0 پاسخ 1399/3/2 -00:12

همه مردم میدونن احمدی نژاد فقط دلسوز بود و برای مردم کار کرد

علی 2 2 پاسخ 1399/3/1 -23:59

از شاهکارهای احمدی نژادی را می توان در سنگال یافت که کارخانه خودروسازی رو با پول ملت اونجا ساخت ولی عقلشون نرسید که برق نداره اونجا!!!!!•••

حسین 1399/3/2 -11:43

من نمیدونم چرا خبر فوری اینقد از دکتر احمدی نژاد واهمه داره!!!!! روزی نیست یه خبر نذاره ازش،اقایان خبر فوری یکمی انصاف و انسانیت داشته باشین و واقع بین باشید تحت هر شرایطی از دولت حمایت می‌کنه!!! یا شما بزنین شهردار مشهد،ببینین چقدر خبر گذاشته در حمایت از ایشون!!!!!!!!واقعا خنده داره بعضی کارای شما....