سخنگوی وزارت بهداشت خبر داد؛ :

عبور بهبود یافتگان کووید۱۹ در کشور از مرز ۱۰۰ هزار نفر / 2392 مبتلای جدید در کشور

سخنگوی وزارت بهداشت اعلام کرد:از دیروز تا امروز ۱ خرداد ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی دو هزار و ۳۹۲ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد.

عبور بهبود یافتگان کووید۱۹ در کشور از مرز ۱۰۰ هزار نفر / 2392 مبتلای جدید در کشور

دکتر کیانوش جهانپور، گفت: از دیروز تا امروز ۱ خرداد ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی ۲۳۹۲ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد.

وی افزود: از بین مبتلایان جدید، ۳۵۱ مورد بستری و ۲۰۴۱ مورد سرپایی و از افراد در تماس با مبتلایان بودند که شناسایی شدند و مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۱۲۹ هزار و ۳۴۱ نفر رسید.

جهانپور ادامه داد: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۶۶ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۷۲۴۹ نفر رسید.

وی ادامه داد: خوشبختانه تا کنون ۱۰۰ هزار و ۵۶۴ نفر از بیماران، بهبود یافته و ترخیص شده اند و ۲۶۵۵ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

جهانپور تاکید کرد: تا کنون ۷۴۶ هزار و ۴۵ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

سخنگوی وزارت بهداشت اظهار کرد: در طول ۲۴ ساعت گذشته در ۱۲ استان موارد فوتی صفر و در ۶ استان، یک مورد فوتی گزارش شده است.

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • محمدرضا کریمی مقدمی
    0

    فرزندانمون را چگونه به امتحانات بفرستیم با این شرایط ادم نگران میشه با اصول بهداشتی هیچی نمیشه کرد

    نظرات شما -
    • علی
      0

      بگو فرزندتون رعایت کنن .. ماسک و دست کش داشته باشه مطمئنا نمیگیره .. فاصله گذاری هست .. کاغذ ناقل خوبی نیست و همچنین وسایل خودش رو داره بهتره اول فرزندتون رو آموزش بدین برای فاصله گذاری و حتما بگین با دوستان دست و روبوسی و ... نکنه

  • امیری
    0

    چه اسراری به باز شدن مدارس دارید باهم همین وضعیت روزی دوهزارنفر مبتلا میشن کمه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها