توییتر ویژگی جدیدی را آزمایش می‌کند

توییتر ویژگی‌هایی را آزمایش می‌کند که به شما امکان می‌دهد کنترل کنید چه کسی می‌تواند به توییت‌های شما پاسخ دهد و '”reply guys' را در حالت خاموش نگه دارد.

توییتر ویژگی جدیدی را آزمایش می‌کند

شرکت توییتر اعلام کرد در حال آزمایش ویژگی جدید است که به شما امکان می‌دهد دقیقاً مشخص کنید چه کسی می‌تواند به یک توییت پاسخ دهد. این ویژگی به شما امکان می‌دهد فقط افرادی که در یک توییت ذکر شده اند به آن پاسخ دهند.

مدیر توییتر، جک دورسی در این خصوص تصریح کرد از این ویژگی می‌توان برای مهار رفتار 'reply guys'" استفاده کرد. درواقع به نظر می‌رسد هدف از این ویژگی کاهش رفتار‌های آزار دهنده است. اما نحوه کار این ویژگی چگونه است؟ شما توییت خود را می‌نویسید و افرادی را که می‌خواهید پاسخ دهند تگ می‌کنید. سپس روی "تنظیمات مجوز" در گوشه پایین سمت چپ ضربه می‌زنید. سپس سه گزینه برای افرادی که می‌توانند پاسخ دهند ارائه می‌شود که شامل گزینه‌های همه، فقط افرادی که شما دنبال می‌کنید، یا فقط افرادی که آن‌ها را تگ می‌کنید، خواهد بود.

توییتر ویژگی جدیدی را آزمایش می‌کند
توییتر این ویژگی را فقط برای تعداد کمی از کاربران خود آزمایش می‌کند و ممکن است هرگز به صورت عمده مورد استفاده قرار ندهد. سوزان ژی، مدیر محصولات توییتر در یک پست وبلاگی گفت: «ما در حال بررسی این مسئله هستیم که چگونه می‌توانیم این تنظیمات را بهبود بخشیم تا به افراد فرصت بیشتری بدهیم، ضمن اینکه هنوز هم به مردم امکان کنترل مکالمات را می‌دهند.»

منبع: انتخاب

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها