خشم جهان از آپارتاید صهیونیستی / روز قدس، روز فریاد بر سر قاتل سردار سلیمانی + فیلم


1 خرداد 1399 - 18:08
5ec6844d1c1dc_2020-05-21_18-08
فردا، همزمان با روز قدس مردم جهان بر سر رژیمی فریاد می‌زنند که با تبعیض نژادی و بی‌عدالتی، به کشتار فلسطینی‌ها روی آورده است.

رژیم غاصب صهیونیستی در قریب به ۶۰سال اخیر هر تلاشی برای آزادی قدس را سرکوب کرده و از طریق مقابله با انقلاب اسلامی در ایران سعی کرده مسلمانان را در انفعال نگه دارد.

این رژیم با کمک آمریکا و بریتانیا، به ایده نهایی تصرف سرزمین‌های اسلامی از نیل تا فرات باور دارد و ترور سردار سلیمانی در عراق و سرکوب قیام‌های مردمی در کشورهای اسلامی، بخشی از همین پازل است.

فردا، همزمان با روز قدس مردم جهان بر سر رژیمی فریاد می‌زنند که با تبعیض نژادی و بی‌عدالتی، به کشتار فلسطینی‌ها روی آورده است.

پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com)

1 خرداد 1399 - 18:08

رژیم غاصب صهیونیستی در قریب به ۶۰سال اخیر هر تلاشی برای آزادی قدس را سرکوب کرده و از طریق مقابله با انقلاب اسلامی در ایران سعی کرده مسلمانان را در انفعال نگه دارد.

این رژیم با کمک آمریکا و بریتانیا، به ایده نهایی تصرف سرزمین‌های اسلامی از نیل تا فرات باور دارد و ترور سردار سلیمانی در عراق و سرکوب قیام‌های مردمی در کشورهای اسلامی، بخشی از همین پازل است.

منبع: خبر فوری

17

نظرات 16
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
حسن 0 0 پاسخ 1399/3/3 -13:19

اینکه یهودیها آمدندقسمتی ازخاک فلسطین راخریدندودرآنجاجاخوش کردندنشان ازبی لیاقتی عربهای آن سرزمین است اگرکشورهای دیگرمسلمان هم به آنهاروبدهندسرنوشتشان همین است اسرائیلی وجودنداشت اسرائیل راعربهای نفس پرست بوجودآوردند

علی 3 2 پاسخ 1399/3/2 -04:39

به یاری پروردگار و توسل به خون پاک شهیدان راه مقاومت قدس شریف وکل آن سرزمین مبارک از دست صهیونیست پلید آزاد خواهد شد. خوش بحال افرادی که باهمت بلند خود برای تحقق این وعده صادق و آزادی این پاره تن اسلام نقش موثر دارندخوش به حال مجاهدان این راه نورانی خوش به حال سردار پر افتخارمان شهید سلیمانی زهی سعادت زهی خوشبختی.

م 4 3 پاسخ 1399/3/2 -01:18

ما با اسراییل دوستیم هیچ دشمنی هم نداریم پس حق موضع گیری از کل مردم را ندارید!!!

..... 3 3 پاسخ 1399/3/2 -00:00

تو کل دنیا فقط و فقط جمهوری اسلامیه که نابودی اسرائیل رو میخواد والا خوده فلسطینی ها هم اینو نمیخوان.....

جوادشیروی 7 5 پاسخ 1399/3/1 -23:47

حرف ماحرف امامه راحلمونه)اسرائل باید.باید.بایدنابودشود(مرگ براسرائیل یک سگ مریکایی

محمدعلی ناروئی 7 3 پاسخ 1399/3/1 -23:18

جاء الحق زهق الباطل، ان الباطل کان زهوقا. اسلام پیروز است، اسراییل نابود است.

ایرانی 8 4 پاسخ 1399/3/1 -21:04

علت تمام جنگها و تحریمها و فسادها در جهان صهیونیسته... وقتی نابود بشه نه تنها اقتصاد ما بلکه کل جهان یک نفس راحت میکشن... هر چی نفوذی و خرابکار و مفسد سر مناصب و پستهای حساس مملکت ما و ممالک دیگه هست به طور مستقیم و غیرمستقیم گماشته اسرائیله... تا این غده سرطانی زنده اس برای پیشبرد اهداف کثیفش ملتها و دولتها رو از داخل می پوسونه و خراب میکنه تا مبادا کشورهای اسلامی و آزادی طلب پیشرفت کنن چه اقتصادی و چه فرهنگی و غیره... اما دست خدا بالای همه دستهاست و این سنت الهی و وعده بزرگ الهی هست که به زودی به تحقق میپیونده... پیروزی نزدیکست

چینی 1399/3/2 -09:26

من با اسرائیل مخالفم ، ولی چطور می شود با وجود اطلاعات سپاه ، نیروهای وزارت اطلاعات ، شورای نگهبان، حراست ها وحفاظت ها وبازرسی ها و..‌. نیروها ی نفوذی وارد سیستم شوند ؟!

صادق 6 4 پاسخ 1399/3/1 -19:00

واقعا چرا اسمش رو رویارویی بزرگ میذارید؟ اسراییل عددی نیست که اسمش رو به عنوان دشمن بزرگ میارید. الکی گند نکنید

یویو 13 4 پاسخ 1399/3/1 -18:48

ما خدارا داریم، اونا کل جهانم داشته باشن فایده نداره :) بیصبرانه منتظر حرکت غلطیم از اونا

مهدی سجادی 14 5 پاسخ 1399/3/1 -18:45

وعده خداوند در قرآن کریم است که اسرائیل نابود خواهد شد

ایرج 14 5 پاسخ 1399/3/1 -18:43

نابودی کامل اسراییل غاصب

محمد 15 8 پاسخ 1399/3/1 -18:36

همه کشورها براساس منافع ملیشون تصمیم میگیرن برعکس کشور ما که فقط از جیب ملت هزینه می کنه

ابوالفضل 5 9 پاسخ 1399/3/1 -18:36

هیچی نمیشه

علی 11 9 پاسخ 1399/3/1 -18:36

دهن اسرائیل رو آسفالت میکنیم اونا تفکرات ماسادایی دارن و زودتر دستبکار شدن اما دخلشون رو میاریم اینام عین مغولان

علی محمودی 8 4 پاسخ 1399/3/1 -18:35

داخل امت اسلام بایدازدو روهاپاک شود،آنگاه مبارزه بادشمن بیچاره امکان پذیراست.

خبر فوری در شبکه های اجتماعی
khabarfoori in social networks