آیا نیکزاد نائب رئیس مجلس می‌شود؟

یک فعال سیاسی و روزنامه نگار توییت کرد: آقای ‎نیکزاد درحالی اعلام کرده که به نفع آقای ‎حاج‌بابایی برای ریاست مجلس کنار می‌کشد که با حامیان قالیباف در حال لابی است که به نائب‌رئیسی‌اش رای دهند.

آیا نیکزاد نائب رئیس مجلس می‌شود؟

فرید مدرسی در توییتر خود نوشت: آقای ‎نیکزاد درحالی اعلام کرده که به نفع آقای ‎حاج‌بابایی برای ریاست مجلس کنار می‌کشد که با حامیان قالیباف در حال لابی است که به نائب‌رئیسی‌اش رای دهند.
جبهه پایداری و جریان احمدی‌نژاد از لابی او با قالیباف بی‌اطلاع هستند.

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • ف
    0

    خدا وکیلی تا امثال آقای نادران ..قاضی زاده ..فرهنگی و مفتح و بزرگان مجلس دیده وجود دارند مصلحت مجلس نیست که رئیس و نائب رئیس مجلس ندیده باشند چرا عده ای دوست دارند بدون تجربه بالانشین شوند..

  • سرخس
    0

    پارتی بازی در اول مجلس شروع شد ..الهی به امید تو ..چه بر سر مردم می آورند

  • ناشناس
    0

    اقایون مجلس یازدهم حواستون باشه با شعار انقلاب و خدمت ب مردم و با اسم شهدا رای اوردید ....وای بر شما اگه کار دیگه ای بکنید چون عاقبتتون بدتر از حضرات مجلس دهم خواهد شد .

  • حسین
    0

    آذر ی زبان، ترکیبی غلط و زمانی که قومی یک زبان کمتر از ترک زبان ها می داند از سر حسادت نه سیاست به آنها اطلاق می کند. آذری لهجه است نه زبان، اگر قومی بخواهد منطقه جغرافیایی آذربایجان را به دروغ از مادر ترک آنها جدا کند در حقیقت به آینده، اقتصاد، فرهنگ، دموکراسی و پيشرفت و تمامیت ایران با تحریک واکنش همه جانبه ترک های دنيا جفا کرده است. و اينگونه سياست و بی تدبیری و خیانت به منافع ملی تنها از اعضای شورای امنیت ملی در پیتی و بی سواد و احساسی صادر می شود. زبان ترکی سخت ترین زبان دنیاست و هنری است که سخت از بین می رود و این نوع سیاست ها باعث می شود بیش از پیش با حدود هشتصد شبکه بین المللی ماهواره ای حداقل از شش کشور جهان حمایت شود تا صاحبان این زبان ثابت کنند که آذری لهجه است نه زبان، زبان ترکی اصالت و غیرت دارد با تغییر جغرافیا و آب و هوا ی استان ها مثل اصفهان، یزد و شمال تغییر نمی کند تا به غلط زبان اصفهاني، یزدی و مازندرانی گردد. یعنی تعجب از این است که در این گسترده ایران عزیز کسی پیدا نمی شود این آسیب را بفهند و دقیقا شاخه قوی و درشت و سرتر که رويش نشسته را دارد آره می کند

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها