«معتادا نمی‌گیرن»، شاخ اینستاگرام شد!

در روز‌های ابتدایی سال ویدئویی از یک گزارش در فضای مجازی منتشر شد که خبرنگار از یک فرد معتاد که در پارک حضور داشت، پرسید: «شما چرا در شرایط کرونا بیرون هستید؟» و او گفته بود: «معتاد‌ها نمی‌گیرن!»

«معتادا نمی‌گیرن»، شاخ اینستاگرام شد!

مدتی است که در فضای مجازی فیلمی در حال دست به دست شدن است. فیلمی از یک مرد معتاد که با گفتن جمله "معتادا نمی‌گیرند" توانسته ۱۰۰هزار فالوئر جذب کند حالا هم دارد پول می‌گیرد و تبلیغ می‌کند حتی با سرچ نامش در اینستاگرام چندین پیج فیک از او بالا می‌آید.

جالب است آنقدر تعداد این پیج‌ها با عنوان این فرد زیاد شده که خودش در قالب فیلمی نام پیج اصلی خود را اعلام کرد عجیب‌تر این که تعداد پیج‌های فیک این فرد معتاد در فضای مجازی حتی از یک بازیگر هم بیشتر شده است.

اما ماجرا به همین جا ختم نمی‌شود این فرد بعد از جذب فالوئر، شروع به لایو گذاشتن با شاخ‌های مجازی کرد. این بار بعد از زلزله تهران در لایو با یکی از کمدین‌های معروف گفت: معتادا نمی‌لرزند. هربار با این عنوان جملات جدیدی می‌سازد و فیلم هایش بیشتر دیده شده و دست به دست می‌شود.

در این باره علیرضا شریفی یزدی روانشناس اجتماعی اظهار کرد: یکی از دلایلی که مردم در صفحات مجازی پیگیر افرادی مانند‌ این فرد می‌شوند وجود خلاء‌هایی است که در زندگی شان وجود دارد. وی با اشاره به اینکه در حال حاضر فضای مجازی مهم‌ترین تفریح برای مردم شده است، افزود: زمانی که افراد بیکار باشند در فضای مجازی چرخ می‌زنند ما برای رفع این مشکل باید زیرساخت‌های درستی را برای گذران اوقات فراغت مردم ایجاد کنیم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

72

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 6
  • ایرانی
    0

    ای کاش معتادها کرونا میگرفتن و اگر این هفتاد و اندی که فوت شدن معتادها بودن حداقل کشور پاکسازی میشد خاک هم معتاد را نمی خواد

    نظرات شما -
    • فرهاد
      0

      خیلیها این طرز تفکر را داشتن و یا خودشون گرفتار شدن یا نزدیکانشون . رفتار و گفتارمون کارما داره البته اگر قبول داشته باشی

  • ص
    0

    ماشاءالله‌ بخت برگشته‌‌است

  • ناشناس
    0

    خیلی باحاله

  • شهروندی از مبارکه اصفهان
    0

    مدت زمانی است که شایعه شده است که معتادان و کسانی که به هر طریقی اعتیاد به مواد دخانی و الکلی و مشروبات و غیره داشته خصوصاً معتادان متجاهر، به کرونا مبتلا نگشته و نمی‌گردند و همین مسئله باعث دستاویزی گشته برای افراد سودجوومنفعت طلب که بتوانند بااغفال جوانان این مرز و بوم و با این شگرد و ترفند جوانان را اغفال نموده و به امیال خود برسند .شهرستان مبارکه اصفهان در شصت کیلومتری استان اصفهان با داشتن قریب به یکصد و پنجاه هزار نفر جمعیت و تحت پوشش قرار دادن غریب به شش شهر تا بعه خود و قرار گرفتن در مرکزیت مجتمع عظیم فولاد مبارکه و دهها کارخانه تولیدی و صنعتی دیگر در آن همیشه توانسته با برخورداری از نیروی مستعد کارگری و جوان و نخبه در جهت رشد و شکوفایی میهن اسلامی گام‌های موثرتری بردارد .آهنگ رشد اعتیاد و توزیع و مصرف مواد مخدر از انواع آن دو خانی و صنعتی ولکلی در این شهرستان سم مهلکی برای جوانان و نیروی کارگری و نخبگان در این دیار از میهن اسلامی بوده که فاجعه بار بوده و فاجعه ای عظیم و بزرگ را به دنبال داشته و نوعی تهدید به مرگ و آغاز مرگ صنعت و نیروی محرکه کارگری را برای صنایع شهرستان و کشور به دنبال خواهد داشت وجود مراکز و پاتوق‌های توزیع و خرده فروشان بسیار در این شهرستان و مراکز و خانه های امن و باغ و ویلا های سرو مواد مخدر و غیره و میزبانی افراد خوش خط و خال و با نام و نشان بلیه شوم ونا مبارکی است که دامنگیر شهرمان گشته و مورد غفلت عموم مردم و مسئولین گشته گرچه طرح‌های جمع‌آوری معتادان و متجاهرین به فسق و فجور هر روزه در سراسر کشور توسط نیروی انتظامی مقتدر به اجرا درآمده و روزانه بیش از ده ها نفر از سرکردگان باند ها و مراکز توزیع مواد مخدر مورد شناسایی و رصد پلیس و چشمان تیزبین خدمتگزاران نیروی انتظامی قرار گرفته و شکار و دستگیر و توسط مراجع قضایی مجازات و گاها به چوبه های دار و تیر مکافات عمل خود گرفتار می گردند ،اما متاسفانه در شهرستان مبارکه در جای‌جای شهرستان که قدم بر میداری و به هر جا که نظر می افکنی سایه شوم و نفرت انگیز جغد آن جان آدمی و روباه صفتان را می بینیم که منازل و خانه های خود را به مرکز توزیع و میکده جهت پذیرایی از معتادان و ولگردان و متجاهرا ن نموده و امنیت و آسایش مردم و مومنین راربوده و شبانه‌روز با رفت و آمدهای ماشین های چند صد میلیونی و پرزرق و برق و تجارت این بلای جان آدمی پرداخته و در این وانفسای روزگار تاریک آرزوی کمک و امداد و نجات از هر کوی و برزن و آه و فغان دل های پدران و مادران جوان از دست داده و معتاد و خمور به آسمان و زمین است که آیا فریاد کسی هست؟!! وجود غلام شش لول بند و پرویز معجزه گر و دهها مهندس و دکتر و کارشناس و غیره که توزیع کننده مواد مخدر در شهرستان مبارکه اصفهان بوده ونه نیازمند طی مدارج عالی دانشگاهی است ‌ونه نیازمند درس و کتاب و مدرسه و علم و دانش باشد بلکه نیازمند عدم احساس مسئولیت و وظیفه شناسی و عدم داشتن یک جو غیرت و انسانیت بوده که مرز بین( خدا و جدا) از یک نقطه آن است . آی مسئولین به هوش باشید و شنوا و با چشمان باز بنگرید بر مادران و پدران جوان از دست داده و فریب خورده توسط عده ای جانی و حیوان انسان نما.باتشکر وسپاس شهروندی از مبارکه

  • کاربر ناشناس
    0

    فرمول تلویزیون... y=-x^2 سرگرم کننده نیست، ختم کلام.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها