نفتکش‌های ایرانی یکی پس از دیگری وارد آب‌های ساحلی ونزوئلا می‌شوند

دومین ️نفتکش از ناوگان اعزامی ایران به ونزوئلا به نام

نفتکش‌های ایرانی یکی پس از دیگری وارد آب‌های ساحلی ونزوئلا می‌شوند

نفتکش "فارست" پس از ورود به منطقه انحصاری اقتصادی ونزوئلا با اسکورت ناوهای نظامی این کشور به سمت یکی دیگر از بنادر ونزوئلا هدایت خواهد شد.
اولین نفتکش ایرانی به نام" فورچون" که با اسکورت ناوهای جنگی ونزوئلا به سمت یکی از بنادر این کشور در حرکت است حدود ساعت ۸ صبح فردا به وقت ایران در بندر تعیین شده پهلو گرفته و محموله خود را تخلیه می‌کند.
سومین نفتکش ایران بنام" فاکسون" نیز روز چهارشنبه ۲۷ می حدود ساعت ۱۴۰۰ به وقت محلی (۲۲/۳۰ به وقت تهران ) به موقعیت اسکورت خواهد رسید.
روز گذشته و همزمان با ورود اولین نفتکش ایران به آبهای انحصاری اقتصادی ونزوئلا هشتک #GraciasIran (تشکر ایران) ترند اول توییتر ونزوئلا شد.
یک مقام آمریکایی حدود یک هفته قبل اعلام کرده بود که این کشور حتما در قبال ارسال محموله‌های فرآورده نفتی از سوی ایران به ونزوئلا اقدام خواهد کرد.

منبع: نورنیوز

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 5
  • کاربر ناشناس
    0

    آمریکای ترسو هیچ کاری نکرد و نتونست بکنه حالا دیگه ترامپ باید بره بمیره و این روزها را نبینه .

  • عبدالله محمدی
    0

    به برکت خون سر دار سلیمانی و سرداران مقاومت سپاه پاسداران که پایگاه عین العسد را موشک باران نمودند و عملا تو دهن آمریکای جنایتکار زدند امنیت نفتکشهای ما در دریای کارائیب برقرار است و به گفته امام خمینی بنیانگذار انقلاب اسلامی آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند . . . . . . . . . .

  • نادر
    0

    قابل توجه اونهایی که راه درست برخورد با آمریکا را نمی دانند

  • غضنفر
    0

    خوش به حالمان دشمن ترسید

  • ناشناس
    0

    ونزوئلا وبنزین وسهام عدالت دولت احمدی نژاد نجات بخش دولت روحانی شدن حالا هی بگین روحانی وخاتمی. دوعنصر حراف بی عمل و. عاشق کدخدا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها