۵۳ هزار غذای گرم در بین نیازمندان چهارمحال و بختیاری توزیع شد

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) چهارمحال و بختیاری گفت: در ایام ماه مبارک رمضان ۵۳ هزار و ۸۰۷ غذای گرم پخت و در بین نیازمندان استان توزیع شده است.

۵۳ هزار غذای گرم در بین نیازمندان چهارمحال و بختیاری توزیع شد

علی ملک‌پور ۶ خردادماه در جمع خبرنگارن چهارمحال و بختیاری، ضمن قدردانی از کمک‌های مردمی در ماه رمضان و همکاری داوطلبانه در آشپزخانه‌های مهدوی، اظهار کرد: طرح اطعام مهدوی در راستای کاهش بخشی از مشکلات اقتصادی نیازمندان با همکاری نماینده ولی فقیه در استان، سپاه، بسیج، ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و سایر دستگاه‌ها اجرا شد.

وی افزود: در طول ماه مبارک رمضان ۱۱۷۵ نفر نیروی داوطلب در ۲۵ آشپزخانه مهدوی با رعایت تمامی نکات بهداشتی و حفظ فاصله اجتماعی فعالیت داشتند.

مدیرکل کمیته امداد استان با اشاره به توزیع بسته‌های مواد غذایی در بین نیازمندان در راستای کاهش مشکلات اقتصادی آن‌ها، گفت: ۱۰ هزار و ۶۳۴ بسته مواد غذایی شامل کالاهای اساسی از جمله برنج، روغن و بسته‌های حبوبات به دست خانواده‌های نیازمند رسیده است.

ملک‌پور با اشاره به اعلام روش‌های الکترونیکی و حضوری جهت دریافت کمک‌های مردمی، خاطرنشان کرد: در طول ماه مبارک رمضان مردم نیکوکار و نوعدوست استان ۳ میلیارد و ۹۲۳ میلیون تومان برای کمک به نیازمندان کمک کردند.

منبع: ایسنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها