فلیک به رکورد گواردیولا رسید

سرمربی بایرن مونیخ با پیروزی که تیمش در دیدار برابر بوروسیا دورتموند به دست آورد به رکورد گواردیولا رسید.

فلیک به رکورد گواردیولا رسید

بایرن مونیخ در حساس ترین دیدار هفته بیست و هشتم رقابت‌های بوندسلیگا توانست با یک گل دورتموند را شکست دهد. تک گل بایرن مونیخ را در این دیدار جاشوا کیمیش در دقیقه ۴۳ به ثمر رساند تا بایرن جایگاه خود را در جدول رده بندی مستحکم‌تر کند.

هانز فلیک با پیروزی که تیمش در این دیدار به دست آورد توانست به رکورد گواردیولا برسد.

سرمربی جدید بایرن مونیخ در ۱۸ بازی که هدایت این تیم را در بوندسلیگا برعهده گرفته توانسته که ۱۵ بار تیم را پیروز از میدان خارج کند که این بهترین شروع تاریخ باشگاه بایرن به شمار می‌آید که پیش از فلیک، گواردیولا هم توانسته بود آن را انجام دهد.

در تاریخ باشگاه بایرن مونیخ تنها گوراردیولا و فلیک توانسته‌اند که در ۱۸ بازی آغازین ۱۵ بار تیم را پیروز کنند.

فلیک در ابتدای فصل دستیار نیکو کواچ بود اما بعد از نتایج ناامید کننده‌ای که بایرن با این مربی به دست آورد به عنوان سرمربی موقت بایرن انتخاب شد و آنقدر خوب کار کرد که در نهایت باشگاه بایرن مجبور شد که او را به عنوان سرمربی رسمی تیم انتخاب و تا سال ۲۰۲۳ با او قرارداد امضا کند.

بایرن با پیروزی که در این دیدار به دست آورد فاصله خود را با دورتموند به ۷ ‌ا‌متیاز افزایش داد تا گام بلندی برای قهرمانی در فصل جاری بوندسلیگا بردارد.

تا پایان رقابت های بوندسلیگا تنها ۶ بازی دیگر باقی مانده و با این اختلاف بعید به نظر می‌رسد که بایرن جام قهرمانی را به تیم دیگری بدهد.

منبع: ایسنا

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها