جنگلها و مراتع دیل گچساران در حال سوختن

رئیس اداره منابع طبیعی شهرستان گچساران از ادامه داشتن آتش سوزی جنگلها و مراتع منطقه

جنگلها و مراتع دیل گچساران در حال سوختن

مجید نظری، با بیان اینکه آتش سوزی در منطقه دیل در مناطق تحت مدیریت محیط زیست است، افزود: این آتش سوزی از صبح روز جمعه به ما اطلاع داده شد و همچنان ادامه دارد.

وی اظهارکرد: تشکلهای مردم نهاد، نیروهای مردمی، سپاه، بسیج، منابع طبیعی، محیط زیست، شرکت نفت، جهادکشاورزی، کوهنوردان و اهالی روستاهای گناوه لری و دیل در حال تلاش برای مهار و خاموش کردن آتش سوزی هستند.

رئیس اداره منابع طبیعی شهرستان گچساران خاطرنشان کرد: علت اتش سوزی در دست بررسی است و هنوز بصورت دقیق مشخص نیست.

همچنین رمضانی، رئیس اداره محیط زیست شهرستان گچساران نیز با بیان اینکه منطقه دیل تحت مدیریت منابع طبیعی است، گفت: هم اکنون این منطقه در حال سوختن است .

وی با اشاره به اینکه آتش سوزی از ساعت 6 صبح روز جمعه آغاز شده افزود: تلاش برای خاموش کردن آتش سوزی دیروز تا تاریکی شب ادامه داشت اما مهار نشد و همچنان ادامه دارد.

رمضانی با بیان اینکه آتش سوزی هم اکنون در حال گسترش است، اظهارکرد: مردم و نیروهای تلاش دارند که آتش سوزی به منطقه خامی سرایت نکند چراکه منطقه صعب العبور است و نیرو انسانی نمی تواند در آن منطقه کار کند.

رئیس اداره محیط زیست شهرستان گچساران تصریح کرد: علت آتش سوزی انسانی است اما بصورت دقیق مشخص و معلوم نیست.

رمضانی بیان کرد: با توجه به اینکه آتش سوزی در خارج از حوزه محیط زیست است برای مهار و خاموش کردن آتش سوزی همکاری و کمک می کنیم.

منبع: ایسنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ابوالقاسم
    0

    سلام لطفا ابتدا یک هیئت بفرستید اختلاف نظر بین اقای نظری از محیط زیست با اقای رمضانی از منابع طبیعی را بر طرف کنند مطمئن باشید اتش خود بخود مهار وخاموش می شود تا وقتی که اقای محیط زیست اصرار دارند سلب مسئولیت وبه منابع طبیعی وبالعکس منابع طبیعی اصرار دارند مسئولیت را به محیط زیست واز خود سلب مسئولیت کنند ان چه به نتیجه نرسد مهار اتش است، متأسفانه؟!؟؛؟؛!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها