استقبال هاشمی از ریاست قالیباف در مجلس

رئیس شورای شهر تهران از انتصاب محمدباقر قالیباف به عنوان ریاست مجلس شورای اسلامی استقبال کرد.

استقبال هاشمی از ریاست قالیباف در مجلس

محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران در دویست و پانزدهمین جلسه علنی شورای شهر تهران که امروز (یکشنبه ۱۱ خرداد ماه) برگزار شد، با اشاره به آغاز کار دور یازدهم مجلس شورای اسلامی گفت: برای نمایندگان محترم مجلس یازدهم شورای اسلامی به ویژه برای نمایندگان تهران آرزوی موفقیت می‌کنیم.

رئیس شورای شهر تهران افزود: مجلس شورای اسلامی در کنار شورای شهر تهران ۲ رکن مردم نهاد هستند که با همکاری و تعامل با هم می‌توانند زمینه رضایت شهروندان را به وجود آورند و همکاری مجلس با شورای شهر می‌تواند تجربه خوبی باشد.

هاشمی گفت: آشنایی رئیس مجلس شورای اسلامی با شهر تهران می‌تواند به اجرای طرح‌های عمرانی، تحقق درآمد‌های پایدار شهری و تفویض اختیارات قانونی به شورای شهر کمک کند و تفویض اختیارات به شورای شهر به عنوان دستاوردی مثبت برای مجلس ثبت شود.

او با اشاره به بازگشت فعالیت‌های اداری به شکل عادی بیان کرد: فعالیت‌های اداری از روز گذشته به حالت عادی بازگشتند، این در حالی است که هنوز زمان کشف واکسن کرونا و پایان پاندمی کرونا مشخص نیست، اما باید گفت که بیشتر کشور‌ها شرایط را به حالت عادی بازگرداندند و خواسته مدیریت شهری این است که تمام شیوه نامه‌های بهداشتی رعایت شود تا در کنار گردش چرخه اقتصادی و صنعت، سلامت مردم هم حفظ شود.

رئیس شورای شهر تهران با اشاره به احضار حق شناس عضو شورای شهر تهران به دادسرای رسانه افزود: آقای حق شناس به دلیل موضوعات کرونایی به دادسرای رسانه احضار شد که در کنار گلایه از دستگاه‌های ذی ربط امیدوارم مشکل این عضو شورای شهر حل شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها