مراسم بزرگداشت رحلت امام خمینی در مصلی بجنورد برگزار می شود

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: مراسم بزرگداشت رحلت امام خمینی و شهدای ۱۵ خرداد در مصلی بجنورد برگزار و از صدا و سیمای استان پخش می شود.

مراسم بزرگداشت رحلت امام خمینی در مصلی بجنورد برگزار می شود

حجت‌الاسلام علی خادمی با اشاره به برنامه‌های اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی در ایام رحلت امام خمینی اظهار کرد: با رعایت پروتکل‌های بهداشتی گرامیداشت شخصیت امام خمینی (ره) و شهدای ۱۵ خرداد توسط شبکه تبلیغ بناست شکل تبیینی داشته باشد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی همچنین از برگزاری مراسم گرامیداشت ایام در مناطقی غیر سرپوشیده خبر داد و تصریح کرد: این برنامه که به احتمال زیاد در مصلی بجنورد نیز برگزار می‌شود از صدا و سیمای استان پخش خواهد شد.

وی افزود: اجرای برخی برنامه‌ها توسط گروه‌های خیابانی و گروه‌های سرود در سطح شهر خصوصاً در مناطقی مانند گلستان شهر نیز از دیگر برنامه‌های تبلیغات اسلامی استان در روزهای ۱۴ و ۱۵ خرداد خواهد بود.

حجت‌الاسلام خادمی با تاکید بر اینکه طی سال‌های گذشته نذورات خیرین در این ایام بین نیازمندان توزیع می‌شد، گفت: طی سال جاری نیز این نذورات یا به شکل غذای گرم و یا به صورت مواد غذایی خشک به نیازمندان استان اهدا خواهد شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی از برگزاری برخی مراسمات مذهبی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در این ایام خبر داد و بیان داشت: برنامه‌هایی چون ختم قرآن، ختم صلوات و مسابقه‌ای با محوریت شناخت امام خمینی نیز برگزار شود.

وی در انتها با تاکید بر استفاده از ظرفیت فضای مجازی در این روزها گفت: با هماهنگی با صدا و سیمای استان، کارشناسان مذهبی و سیاسی در تبیین شخصیت امام راحل در سیمای استان استفاده خواهند شد.

منبع: مهر

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها