مرز مهران به عنوان گذرگاه رسمی خروجی تهرانی‌ها در اربعین

سخنگوی ستاد اربعین استان تهران، مرز مهران را به عنوان گذرگاه خروجی زائران اربعین در استان تهران معرفی کرد و افزود: هماهنگی برای بازگشایی مرز چهارم نیز آغاز شده است.

مرز مهران به عنوان گذرگاه رسمی خروجی تهرانی‌ها در اربعین

به گزارش خبر فوری به نقل از خبرگزاری دانشجو، حمید گودرزی ضمن ارزیابی وضعیت ثبت نام‌ها برای پیاده روی اربعین گفت: هم اینک ۵ کمیته شکل گرفته است و ماموریت استان تهران در نجف می‌باشد که ۱۵۰ هزار غذا در شبانه روز سرو خواهیم کرد.

وی ادامه داد: ثبت نام‌ها آغاز شده است و از مردم می‌خواهیم از مجاری قانونی تردد کنند. سال گذشته سه مرز باز بود و امسال یک مرز دیگر نیز بازگشایی شده است.

گودرزی افزود: تردد زائران استان تهران از مرز مهران می‌باشد و هماهنگی‌های خوبی انجام گرفته است و هماهنگی برای بازگشایی مرز چهارم نیز آغاز شده است.

وی با اشاره به آمار زائران دو میلیون و ۵ هزار نفری زیارت اربعین حسینی در سال گذشته گفت: امسال آمار ثبت نام‌ها احتمالا به بیش از ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار نفر برسد و از مردم می‌خواهیم از طرق دیگر به جز سامانه سماح ثبت نام نکنند.

گودرزی در خصوص مبلغ نهایی پرداخت برای پیاده روی اربعین اظهار کرد: در سامانه سماح ۶۲۰۰ تومان از سوی هلال احمر و رقم ۱۸ هزار و ۸۰۰ تومان و ۴۰ دلار به صورت ریالی از عزیزان دریافت می‌شود، اما اصرار داریم مبلغ بیمه را حتما واریز کنند.

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها