درگیری بازیگر آمریکایی با پلیس / با باتون به سراغ من آمدند

بازیگر هالیوودی با انتشار ویدئویی از آشوب‌های نیویورک، خیابان‌های این شهر را شبیه خیابان‌های جوکر دانست.

درگیری بازیگر آمریکایی با پلیس / با باتون به سراغ من آمدند

با گسترش آشوب‌های خیابانی در شهرهای آمریکا به خاطر قتل غیرانسانی یک سیاه‌پوست بسیاری از اصحاب رسانه، تحلیل‌گران اجتماعی و سیاسی و... فضای این روزهای آمریکا را مانند حال و هوای فیلم «جوکر» می‌دانند.

به باور بسیاری از تحلیلگران شورش‌های خیابانی در آمریکا بی‌دلیل شبیه آشوب‌های خیابانی فیلم «جوکر» نیست؛ اعتراضات به نابرابری، بی‌عدالتی، تبعیض‌نژادی و سرمایه‌داری که البته تفاوت‌های نظری در این میان وجود دارد. بسیاری از هنرمندان هالیوودی نیز نسبت به این موضوع واکنش نشان دادند.

اما اتفاق جالبی که دیروز رخ داده است انتشار ویدئویی از طرف جان کیوساک بازیگر هالیوودی است که از خیابان‌های نیویورک در آشوب گرفته و گفته است که خیابان‌های شهر مانند فیلم جوکر شده است.

در این ویدئو او مدعی شده است که یک مأمور پلیس با باتون به دوچرخه‌ او حمله کرده و کوشیده است که جلوی فیلمبرداری او را بگیرد. او به معترضین ایالت ایلینوی پیوسته که پس از مرگ «جورج فلوید» به خیابان‌ها آمده بودند تا اعتراض خود را نسبت به بی‌عملی دولت نشان دهند . پلیس‌ها دوست نداشتند از خودروی مشتعل فیلم بگیرم برای همین با باتون به سراغ من آمدند. به دوچرخه‌ام ضربه زند. صدایش را می‌شنوید. » او در ویدئوی دیگری با نقل قول از صفحه تویئتر رابرت دنیرو می‌نویسد که شرایط شیکاگو به همین بدی است. «این صحنه‌ای از فیلم «جوکر» نیست… چند دقیقه پیش نیویورک است.»

منبع: تسنیم

72

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها