کارتون‌های ضدکرونایی کارتونیست ایرانی روی جلد مجله سنترال مکزیک

شماره جدید مجله سنترال که در مکزیک منتشر می‌شود، بخش ویژه‌ای را به آثار علیرضا پاکدل کارتونیست ایرانی اختصاص داده است.

کارتون‌های ضدکرونایی کارتونیست ایرانی روی جلد مجله سنترال مکزیک

پس از بازتاب جهانی کارتون‌های علیرضا پاکدل هنرمند جوان با محوریت «مبارزه با بیماری کرونا»، «مبارزه کادر درمانی با کرونا» و «در خانه بمانیم» و همچنین معرفی این هنرمند ایرانی در اینستاگرام، این بار شماره جدید مجله سنترال در کشور مکزیک، بخش ویژه‌ای را به آثار مقابله با کرونای علیرضا پاکدل روی جلد و در صفحات داخلی اختصاص داده است.

بر این اساس، برای اولین بار است که اثر یک هنرمند ایرانی در این نشریه به عنوان روی جلد کار شده است.

کارتون‌های ضدکرونایی کارتونیست ایرانی روی جلد مجله سنترال مکزیک

علیرضا پاکدل کارتونیست، طراح و تصویرگر ایرانی در این باره به خبرنگار مهر گفت: کارتون‌هایم با موضوع مقابله با کرونا و زحمات کادر درمانی به طور گسترده در فضای مجازی و کشورهای مختلف دیده شده و این بار در مجله سنترال به این موضوع پرداخته شده است.

وی بیان کرد: کارتونی که روی جلد این مجله چاپ شده است، یکی از ۸۰ اثری بوده که تا امروز برای بیماری کرونا و کادر درمان با موضوع «امید و همبستگی» کار کرده‌ام. مدیر هنری این نشریه برای اینکه از این کارتون روی جلد استفاده کند، از طریق فضای مجازی به من پیام داد و علاوه بر چاپ این کارتون و چند طرح دیگر، توضیحاتی درباره آثارم نیز در شماره جدید نشریه منتشر شده است.

پاکدل در پایان گفت: شماره جدید مجله سنترال روز شنبه این هفته منتشر شد که شماره جدیدش اختصاص به حمایت از کادر درمانی در مقابله با بیماری کووید ۱۹ است.

منبع: مهر

72

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها