متهم، قتل پسر همسایه را گردن نگرفت

مرد جوانی که به اتهام قتل پسر همسایه‌اش بازداشت شده در حالی پای میز محاکمه ایستاد که منکر هرگونه دخالتی در مرگ این پسر جوان شد.

متهم، قتل پسر همسایه را گردن نگرفت

مرد جوانی که به اتهام قتل پسر همسایه‌اش بازداشت شده در حالی پای میز محاکمه ایستاد که منکر هرگونه دخالتی در مرگ این پسر جوان شد.

اوایل فروردین سال 97 پسر جوانی به طرز مرموزی در خانه‌اش واقع در پیشوای ورامین جان باخت. معاینات پزشکی قانونی نشان می‌داد وی به علت ایراد ضربه به سرش و خونریزی مغزی جان باخته است.

با شکایت خانواده این پسر تحقیقات جنایی آغاز شد و مأموران در بررسی تلفن همراه این پسر پیامکی را مشاهده کردند که از سوی شخصی به‌نام مهرداد ارسال شده و نوشته بود «من را ببخش عصبانی بودم و نفهمیدم چه کار می‌کنم.» بدین ترتیب مأموران در ادامه بررسی‌ها دریافتند مهرداد از هم محلی‌های این پسر بوده است بنابراین به سراغ وی رفتند.

وی که منکر قتل بود گفت: من آن شب با حمید درگیری لفظی پیدا کردم اما قتل کار من نیست. با این حال این پسر بازداشت شد و سرانجام صبح دیروز وی در شعبه دوم دادگاه کیفری استان تهران محاکمه شد.

در حالی که خانواده مقتول برای وی درخواست قصاص داشتند متهم گفت: شب حادثه من و برادرم خانه دوستمان میهمان بودیم آخر شب که بیرون آمدیم در خیابان راه می‌رفتیم که ناگهان حمید با خودرواش با سرعت زیاد به من نزدیک شد و بعد هم جلوی پای ما ترمز کرد. من به او اعتراض کردم و ناراحت بودم اما متوجه شدم حمید مست بود او از خودرو پیاده شد و شروع به فحاشی کرد در همین موقع برادرم وساطت کرد و دعوا پایان یافت. من و حمید هیچ درگیری فیزیکی نداشتیم.

وقتی هم او رفت برادرم گفت ما همسایه هستیم نباید این رفتار را می‌کردی که من پشیمان شدم و برای او پیام عذرخواهی فرستادم. من هیچ دخالت و اطلاعی از مرگ حمید نداشتم. بدین ترتیب قضات شعبه دوم دادگاه کیفری استان تهران برای تصمیم‌گیری در این پرونده و صدور حکم وارد شور شدند.

منبع: تابناک

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها