به مدت ۲ روز؛

مقررات منع تردد در پایتخت آمریکا اِعمال شد

شهردار «واشنگتن دی‌سی» از اِعمال مقررات منع رفت و آمد در پایتخت آمریکا به مدت ۲ روز خبر داد.

مقررات منع تردد در پایتخت آمریکا اِعمال شد

شهردار پایتخت آمریکا لحظاتی پیش به خبرنگاران اعلام کرد که مقررات منع آمد و شد به مدت ۲ روز در «واشنگتن دی‌سی» اِعمال خواهد شد.

بر اساس اعلام خبرگزاری اسپوتنیک، «موریل بوزر» (Muriel Bowser) شهردار واشنگتن دی‌سی در این باره گفت: مقررات منع آمد و شد امشب از ساعت ۷ شب به اجرا درآمده و به مدت ۲ روز نیز ادامه خواهد یافت.

این در حالی است که دیروز نیز مقامات ایالت های آتلانتا و شیکاگو نیز اعلام کرده بودند که در نظر دارند تا مقررات منع آمد و شد را تمدید کنند.

آمریکا از سه شنبه هفته قبل به دلیل قتل فجیع یک سیاه پوست بدست پلیس این کشور صحنه اعتراضات گسترده شده و مداخله پلیس برای متفرق کردن معترضین موجب به خشونت کشیده شدن این اعتراضات شده است.

این در حالی است که قوانین منع تردد در حدود ۴۰ شهر آمریکا اجرایی شده است؛ اما معترضان این قوانین را نادیده گرفته‌اند و این موضوع تنش‌های زیادی را بین نیروهای پلیس و معترضان ایجاد کرده است.

پلیس ضد شورش در نیویورک، شیکاگو، فیلادلفیا و لس‌آنجلس با معترضان درگیر شده و با استفاده از شلیک گاز اشک‌آور و اسپری فلفل به‌دنبال متفرق کردن جمعیت بوده است.

منبع: مهر

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 5
  • علی
    0

    سوالی ذهنمو مشغول کرده چرا ایران سریع نت رو قطع کرد ولی آمریکا این کارو نمیکنه؟

    نظرات شما -
    • مجید
      0

      سیستم های امنیتی در تمام دنیا استراتژی خاص خود مبتنی بر فرهنگ جغرافیا ونیروی انسانی دارند.این را بدانید حتی اگه سویس حالا به هر دلیلی اغتشاش شود در نهایت سیستم سرکوب می کند واگه ارام نشد حتی قتل عام خواهد کرد .این چن کانال وسایت خبری را در نظر نگیرید سیستم حکومتی با انچه که در کانال های خبری وسایت ها است فرق دارد .فقط یک نکته که تمام فضای مجازی در کل دنیا از سالها قبل کنترل می شده .اما سیستم بنا بر مصلحت کشور رفتارهای گوناگون دارد

    • میلاد
      0

      در جواب مجید این که سیستم های حکومتی از چه طریقی در زمان اعتراض و اغتشاش سعی بر آرام کردن شرایط داشته باشند موضوع گسترده ایست ولی اینکه با دو خط توضیح زیر همه حکومت ها را اعم از دیکتاتوری ،فاشیست دموکرات ها و ... را در یک ترازو بگذارید خیلی ناپخته است. مثلا حکومت سوئیس با حکومت عربستان با حکومت ایران ؟!!!

  • ذ
    0

    امریکا=دموکراسی

  • ناشناس
    0

    وقتی تاریخ را مطالعه میکنید میبینید دستگاه سیاسی و دیپلماسی امریکا دوست و دشمن نمیشناسد به همه کشورها پشت پامیزنند و به انها خیانت میکنند بخصوص اگر کسی از مسئولین رده بالا کشوری جلو انان بایستد و کرنش به انها نکند حتما در اندیشه براندازی و کودتا در ان کشور میشوند نمونه بارز ان شاه ایران بود به اندازه پوست خیار او را فروختند و نابودش کردند الان هم پسر شاه سابق را سرکار گذاشتند و فریبش میدهند در کشورهای دیگر هم همینطور است و در واقع این بیماری سیاسی در گوشت و پوست و استخوان انان تا ابدیت ماندگار است بعضی ضرب المثل ها دارای مفاهیم خیلی روشن در زندگی ما هست که به مرور زمان واقعیت و عینیت پیدا میکند ( زدی ضربتی ضربتی نوش کن ) اخبار را نگاه میکردم دیدم همان بلوا و شورش و هرج و معرج ابان 98 در ایران مو به مو در امریکا دارد صورت میپذیرد باورم نمیشد اخبار را ازشبکه تلویزیون خود امریکاییها پیگیر شدم دیدم بله اوضا ع شورش و بلوا حتی بدتر از ابان 98 ایران است قدری تفکر در این زمینه اندیشه ما را به کجا ها که نمیبرد این انتقام الهیست ؟ این جواب ان خونهای بناحق ریخته شده ایرانی ها ست ؟ این تلافی و انتقام مدیریت شده مغز های متفکرو سیاسی دستگاه دیپلماسی ماست ؟?? این تلافی و انتقام کار فرازمینی هاست تا رییس جمهور وحشی حیوان صفت امریکا که دنیا رابا بیخردی هایش دچار مشکل کرده را رسوای سیاسی کنند ؟ واقعا هنگ کردم در امریکا بانکها فروشگاهها اتومبیلها همه وسیله مردم دارد تخریب میشوداینتر نت را قطع کردن مردم خشمگین امریکا انقلاب سیاسی میخواهند شاید اکثریت مردم ایران تشنه فهمیدن و اگاهی در این زمینه هستند چه خوب است معاونت سیاسی صدا و سیما وسیله کارشناسان خبره برای مردم اطلاع رسانی کنند تا مرهمی بر دل پدر و مادر هایی شود که هنوز از داغ عزیزانشان در ماتم و عزا هستند .

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها