برگزاری کلاس‌های عملی مراکز علمی کاربردی چهارمحال‌وبختیاری از ۱۷ خرداد

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی چهارمحال‌وبختیاری از برگزاری کلاس‌های عملی مراکز علمی کاربردی چهارمحال‌وبختیاری از ۱۷ خرداد خبر داد.

برگزاری کلاس‌های عملی مراکز علمی کاربردی چهارمحال‌وبختیاری از ۱۷ خرداد

فرید براتی، از آغاز آموزش حضوری این دانشگاه از ۱۷ خردادماه خبر داد و اظهار کرد: آموزش دروس عملی و بخش عملیِ دروس نظری از ۱۷ خردادماه آغاز می‌شود و تا ۲۱ تیرماه سال جاری ادامه خواهد داشت.

براتی با تاکید با اینکه تنها آموزش‌های عملی مراکز علمی کاربردی استان در این مدت ارائه می‌شود، گفت: مرکز دیریژنو فرخشهر که بیشترین حجم دروس عملی را ارائه می‌دهد و نیز سایر مراکزی که در کنار دروس نظری، واحدهای درسی عملی در سرفصل رشته‌ها وجود دارد، فعالیت خود را از تاریخ اعلام شده آغاز می‌کنند.

وی افزود: همچنین مجوز برگزاری حداکثر ۲ جلسه کلاس رفع اشکال برای دروسی مانند ریاضی و فیزیک که نیاز به رفع اشکال دارند، برای مراکز علمی کاربردی صادر شده است که رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی در این کلاس‌ها ضروری است.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان گفت: کلاس‌های این دانشگاه در طی ایام کرونایی با کمک سامانه samalive و با همراهی و مشارکت خوب دانشجویان و اساتید به صورت آنلاین و آفلاین برگزار شد و مراکز موظف هستند تا ۲۱ تیرماه به آموزش‌های مجازی ادامه دهند.

براتی با بیان اینکه بر اساس تقویم آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی استان، کلاس‌ها تا ۲۱ تیرماه ادامه دارند، افزود: بر این اساس، امتحانات پایان‌ترم از اول مردادماه به مدت ۲ هفته و به صورت حضوری برگزار خواهد شد.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان در خصوص تمهیدات بهداشتی اندیشیده شده برای برگزاری کلاس‌ها، گفت: برای این منظور با ستاد کرونا استان نامه‌نگاری و هماهنگی صورت گرفته و مواد ضدعفونی کننده نیز برای ایام فعالیت حضوری تمامی مراکز تهیه شده است.

براتی تصریح کرد: همچنین هماهنگی لازم با شرکت‌های شهرک صنعتی شهرکرد برای تهیه ماسک و دستکش انجام شده است که مراکز علمی کاربردی استان این اقلام را تهیه و در اختیار اساتید و دانشجویان قرار خواهند داد.

منبع: ایسنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها