فرماندار سنندج :

اعمال محدودیت های جدید کرونایی در روزهای آینده

فرماندار سنندج از اعمال محدودیت های جدید در روزهای آتی خبر داد و گفت: بازگشت سنندج به روزهای اوج شیوع کرونا بسیار خطرناک بوده و آمارها نشانگر روند بسیار سریع و گسترده ویروس در جامعه دارد.

اعمال محدودیت های جدید کرونایی در روزهای آینده

محمد ابراهیم زارعی در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران شهرستان سنندج از روند روبه رشد شیوع کرونا خبر داد و از شهروندان درخواست کرد بهداشت فردی و نکات طرح فاصله گذاری اجتماعی را جدی بگیرند.
زارعی افزود: با توجه به نبود درمان این بیماری تنها راه مبارزه با شیوع گسترده کرونا ویروس، رعایت بهداشت فردی و نکات طرح فاصله گذاری اجتماعی توسط شهروندان است، لذا درخواست داریم مردم با رعایت این موارد حافظ جان خود، دیگر شهروندان و یاری گر تمامی اعضای ستاد مبارزه با کرونا باشند.
در این جلسه مصوباتی از قبیل ادامه گشت های مشترک و برخورد با نقض کنندگان پروتکل های بهداشت عمومی، جمع آوری دستفروشان مواد خوراکی، محدودیت تردد در آرامستان ها، فراهم کردن وسایل بهداشتی(ژل و مواد ضدعفونی) در ورودی ادارات و بانکها برای ارباب رجوع و جلوگیری از ورود افراد بدون ماسک به ادارتی که محل تجمع شهروندان است به ادارات مربوطه ابلاغ شد.

منبع: خبرآنلاین

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها