برخورد با تورهای غیرمجاز گردشگری در گیلان

معاون گردشگری گیلان از برخورد با تورهای غیرمجاز گردشگری در ایام عزاداری ارتحال بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران با هماهنگی مراجع انتظامی و قضایی در استان خبر داد.

برخورد با تورهای غیرمجاز گردشگری در گیلان

حمیدرضا آذرپور در جمع خبرنگاران با اشاره به برخورد با تورهای غیرمجاز گردشگری در ایام عزاداری ارتحال بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران با هماهنگی مراجع انتظامی و قضایی خبر داد و اظهار کرد: با توجه به تثبیت نسبی شرایط بیماری کرونا در استان و آغاز به فعالیت دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری بر اساس تاییدیه‌های ستاد ملی و استانی کرونا در گیلان شاهد اطلاع رسانی و برگزاری تورهای غیرمجاز در سطح استان هستیم که به منظور برخورد با آن‌ها، هماهنگی‌های لازم با مراجع قضایی و انتظامی صورت گرفته است.

آذرپور با بیان اینکه حوزه گردشگری بیشترین آسیب را از شیوع بیماری کرونا متحمل شده است، افزود: تاکنون دفاتر خدمات مسافرتی استان علی‌رغم زیان مالی فراوان، همراهی بسیار خوبی انجام داده‌اند و با رعایت مصوبات ستاد ملی و استانی مقابله با کرونا به تدریج در حال آغاز فعالیت خود هستند و در این راستا با فعالیت تورهای غیرمجازی که در فضای مجازی اقدام به تبلیغ می‌کنند و می‌تواند تبعات جبران ناپذیری به همراه داشته باشد، برخورد خواهیم کرد.

وی با تاکید بر اینکه ارائه خدمات تور با عناوینی مانند گروه گوهنوردی، طبیعت گردی و... بدون داشتن مجوز بند "ب" ممنوع است، گفت: فعالیت این گروه‌ها از سوی معاونت گردشگری و انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری استان رصد و گزارش آن به مراجع ذی‌صلاح ارسال می‌شود.

منبع: ایسنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها