سرباز گارد ملی برابر تظاهرکنندگان زانو زد


14 خرداد 1399 - 12:21
5ed7569c77b35_2020-06-03_12-21
سرباز گارد ملی برابر تظاهرکنندگان زانو زد و گفت: «به شما تسلیت می‌گویم.به‌عنوان یک شهروند مینه‌سوتا برای مرگ ⁧ جورج_فلوید⁩ متاسفم.»

سرباز گارد ملی برابر تظاهرکنندگان زانو زد و گفت: «به شما تسلیت می‌گویم.به‌عنوان یک شهروند مینه‌سوتا برای مرگ ⁧ جورج_فلوید⁩ متاسفم.یکی از خواسته‌های جمعیت شب گذشته این بود که افسرها و نیروها از این محوطه بیرون بروند. صدای شما را شنیدیم و عقب می‌رویم طوری ‌که نتوانید ما را ببینید.»

سرباز گارد ملی برابر تظاهرکنندگان زانو زد و گفت: «به شما تسلیت می‌گویم.به‌عنوان یک شهروند مینه‌سوتا برای مرگ ⁧ جورج_فلوید⁩ متاسفم.»

پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com)

5ed7569c77b35_2020-06-03_12-21
14 خرداد 1399 - 12:21

سرباز گارد ملی برابر تظاهرکنندگان زانو زد و گفت: «به شما تسلیت می‌گویم.به‌عنوان یک شهروند مینه‌سوتا برای مرگ ⁧ جورج_فلوید⁩ متاسفم.یکی از خواسته‌های جمعیت شب گذشته این بود که افسرها و نیروها از این محوطه بیرون بروند. صدای شما را شنیدیم و عقب می‌رویم طوری ‌که نتوانید ما را ببینید.»

70

نظرات 11
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
ناصری 4 17 پاسخ 1399/3/14 -23:45

چیزی که تو ایران نیست و همه جای دنیا هست انسانیت و چیزی که توی ایران هست و هیچ جای دنیا نیست حقه بازی

اصغرسلامی 1399/3/15 -11:40

دمت گرم

ناشناس 7 14 پاسخ 1399/3/14 -21:02

بهتر کسی امریکا رو نقد نکنه چون ما خودمون حتی جرات حرف زدنم نداریم چه برسه اعتراض

M 5 13 پاسخ 1399/3/14 -19:01

من جایی رو میشناسم که مردم اعتراض کردن.نصفشونو کشتن.

کرج 14 1 پاسخ 1399/3/14 -18:20

اگه میدونستم خبر رو از روی شبکه وهابی و سعودی اینترایرانشنال برداشتی اصلا نگاه نمیکردم

ناشناس 10 8 پاسخ 1399/3/14 -16:58

خوب خیلیا از امریکا یاد بگیرن

ایرانی 10 18 پاسخ 1399/3/14 -15:02

از بزرگان باید آموخت .همه در آمریکا به نحوی شایسته و بایسته از حقوق بحق همنوع خویش چون انسان دفاع میکنند .مقامات ما باید در برابر تظاهرات مردم آمریکا سکوت پیشه کنند و یاد بگیرند که مردم صاحبان واقعی کشور خویشند.

ناشناس 1399/3/14 -18:07

وای !!!!!بزرگااااان!!!!!!حقوق همنوووووع خویش!!!!!! خبرگزاری قبله عالم ایالات متحدی تو

امیر 1399/3/14 -23:57

تو که منفی دادی معلومه جیره خواری دولت کثیف هستی

نادر 12 12 پاسخ 1399/3/14 -14:48

درود بر این سرباز و نفرین بر اون سربازانی به سر مردم وطنی شلیک مستقیم کردند و با دوشکا آن‌ها را به رگبار بستند و گفتند مأمور و معذور!!!

ناشناس 1399/3/14 -18:04

واقعا درود برترامپ که دستور شلیک مستقم به مردمو داد ؟چطوری امریکای پرست

خبر فوری در شبکه های اجتماعی
khabarfoori in social networks