اعتراضات آمریکا

تأکید سناتور بلومنتال بر از بین بردن ویروس نژادپرستی در آمریکا

سناتور دمکرات آمریکایی بر لزوم شنیده شدن صدای اعتراضات مردم و از بین بردن ویروس نژادپرستی در آمریکا تأکید کرد.

تأکید سناتور بلومنتال بر از بین بردن ویروس نژادپرستی در آمریکا

سناتور ریچارد بلومنتال عضو کمیته قضایی مجلس سنای آمریکا در سخنانی گفت: تردیدی وجود ندارد که لحظه محاسبه در این کشور فرا رسیده است. این کشور بر اثر تبِ نزاع و اختلاف، دچار تشنج شده است. این تب به علت برخی صحبت‌های افرادی که در راس دولت قرار دارند، شدت گرفته است. اکنون نقش ما این است که با یکدیگر متحد شویم، رو به جلو حرکت کنیم و از این لحظه - که در بحبوحه بحران اقتصادی، بحران بهداشتی و بحران عدالت قرار دارد- استفاده سازنده‌ای بکنیم.

سناتور بلومنتال افزود: به همین علت است که رهبری و مدیریت در لحظه کنونی، بسیار اهمیت دارد. ضرورت دارد که ما ویروس نژاد پرستی را - که برای مدت زمان طولانی این کشور را آلوده کرده است - از بین ببریم. این ویروس به طرق متعدد ظهور و بروز کرده است که چشمگیر‌ترین آن در ویدئوی منزجر کننده‌ای است که مربوط به اقدام وحشیانه مامور پلیس مینیاپولیس است که احتمالا به قتل متهم شده است. سه مامور دیگری که او را تماشا می‌کردند و اداره پلیس منطقه نیز احتمالا همدست و شریک جرم بوده است.

سناتور ریچارد بلومنتال افزود: نقش کمیته قضایی مجلس سنا، باید نشان دادن این نوع از رهبری و مدیریت و یا دست کم کمک باشد، چون تاکنون اینگونه رهبری و مدیریت فقط از معدودی منابع مشاهده می‌شود.

افتخار می‌کنم که در شهر «بریج پوزت» در ایالت کنکتیت در کنار معترضان بودم. اکثر معترضان زیر ۳۰ سال سن داشتند که به صورت آرام و مسالمت آمیز دیدگاه‌های خود را ابراز می‌کردند و می‌گفتند این کشور باید عملکرد بهتری داشته باشد و ویروس نژادپرستی را از بین ببرد.

این سناتور دموکرات افزود: اکنون ضرورت دارد که ما درخواست‌های آن‌ها (معترضان) را بشنویم و نیز درخواست‌های مقامات پلیس را بشنویم. باید پیام‌های مثبت و سازنده نیرو‌های پلیس مینیاپولیس را بشنویم که می‌گویند مامورانی که در این حادثه متهم شدند نماینده پلیس نیستند و نشان دهنده‌ی شخصیت و حرفه‌ای گری این نیرو‌ها نیستند. مقامات پلیس می‌گویند اکنون بازگرداندن نظم به خیابان‌های آمریکا ضرورت دارد، اما لازم است که حرکتی رو به جلو داشته باشیم و تغییر در این کشور را اجرا کنیم. زمان این تغییر فرا رسیده است.

منبع: صداوسیما

24

حجم ویدیو: 3.95M | مدت زمان ویدیو: 00:02:06 | دانلود ویدیو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها