رالی موتورسواری از برج میلاد تا حرم امام (ره)

رالی تور موتورسواری همزمان با سی و یکمین سالروز ارتحال ملکوتی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.

رالی موتورسواری از برج میلاد تا حرم امام (ره)

این ویژه برنامه فرهنگی ورزشی، چهارشنبه ۱۴ خرداد ۹۹ به مناسبت فرارسیدن سالگرد رحلت امام خمینی (ره) و با رعایت تمام پروتکل‌های بهداشتی، در مسیر برج میلاد تهران تا حرم مطهر امام خمینی (ره) اجرا شد.

به گفته اردشیر درویشی ـ مدیر حوزه اتومبیلرانی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی، این رالی تور رسمی موتورسواری با هدف ارج نهادن به آرمان‌های مقدس جمهوری اسلامی ایران به صورت نمادین و با شرکت ۳۱ موتورسوار با موتورهای زیر ۲۵۰ سی سی برگزار شد.

او با اشاره به اهمیت ساماندهی موتور سیکلت های درون شهری به صورت هدفمند و قانونی، از آغاز به کار کلوپ موتورسواری که رالی همزمان با مراسم گرامیداشت رحلت بنیانگذار انقلاب اسلامی خبر داد و افزود: به‌زودی برنامه‌های متنوع و متعددی در قالب تورهای گردشگری، فرهنگی و مذهبی در سطح ملی و بین‌المللی از سوی این کلوپ اجرا می‌شود.

مدیر حوزه اتومبیلرانی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی یادآور شد: زمینه‌سازی شرایط مناسب و استاندارد برای تخلیه انرژی و هیجان جوانان علاقه‌مند به موتورسواری و برگزاری برنامه‌های متمرکز و دوره‌ای که از اهداف و برنامه‌های کلوپ موتورسواری کشور است، به طور حتم موجب ایجاد نظم و انضباط عمومی، ترویج فرهنگ رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و در نتیجه کاهش تصادفات، خواهد شد.

درویشی ادامه داد: برنامه‌های مختلفی با شعار آموزش مستمر در راستای ایمنی بیشتر موتورسواران درون و برون شهری، در نظر گرفته شده است که امیدواریم با همکاری سایر ارگان‌های ذیربط و عموم علاقه‌مندان به نحو شایسته‌ای اجرا شود.

منبع: ایسنا

72

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها