پدر قهرمان آسیا: مثل داعشی‌ها پسرم را کتک زده‌اند

پدر محسن قاسمی می‌گوید: ضاربان پسرش از داعشی‌ها هم بدتر هستند.

پدر قهرمان آسیا: مثل داعشی‌ها پسرم را کتک زده‌اند

جهانگیر قاسمی اظهار کرد: پس از اینکه با نظر پزشکان محسن را به خانه خودمان در بروجرد بردیم دوباره او را به بیمارستان لاله آوردیم و شرایطش مثل قبل است و تعریفی ندارد.

وی ادامه داد: واقعاً الان درد ما یکی نیست و علاوه بر اینکه پسرم را از دست داده‌ام، ضاربان نیز از همان اول با وثیقه ۹۰ میلیون تومانی آزاد شده‌اند و این موضوع خانواده ما را زجر می‌دهد.

قاسمی اضافه کرد: فیلم‌ دوربین مدار بسته کمپ ترک اعتیاد که توسط آقایان صاحب کمپ حذف شده بود را توسط پلیس فتا بازیابی کردیم که پسرم را مثل داعشی‌ها کتک زده‌اند و چند هفته پس از دیدن فیلم‌ها فقط کار خانواده ما گریه و زاری بود.

وی با تأکید بر اینکه ضاربان پسرم از داعشی‌ها هم بدتر هستند، اضافه کرد: شاهد داشته‌ایم، فیلم‌ها، نامه پزشکی قانونی، صورت‌جلسه پاسگاه و... اما با این حال سه ضارب فقط وثیقه ۹۰ میلیون تومانی برای هر سه نفر گذاشته‌اند.

پدر محسن قاسمی تأکید کرد: مگر می‌شود با این همه مدرک این سه ضارب آزاد شوند؟ آیا این حق قهرمان مملکت است که این‌گونه او را کتک بزنند و حقش هم پایمال شود؟

وی گفت: از رئیس قوه قضائیه و مسئولان قضائی استان توقع داریم که به این پرونده ورود کنند و اجازه ندهند حق پسرم ضایع شود و ضاربان به سزای عملشان برسند. واقعاً درد ما بیشتر می‌شود وقتی فیلم‌های کتک خوردن پسرم را می‌بینیم و از طرفی ضاربان با خیال راحت آزاد هستند.

محسن قاسمی که سابقه قهرمانی آسیا در وزن ۷۵ کیلوگرم و قهرمانی جام جهانی کشتی فرنگی به همراه تیم ملی را در کارنامه دارد، ۱۰ بهمن برای ترک اعتیاد به کمپی در بروجرد می‌رود که طبق گفته خانواده‌اش در آنجا مورد ضرب و شتم قرار می‌گیرد و به کما رفت.

منبع: ایسنا

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 20
  • کاربر ناشناس
    0

    این دیگه چرا معتاد شده بود ؟!!

  • علی
    0

    در جمهوری اسلامی ایران این چیزها که بسیار عادیست !پارتی رشوه و پول خواری مسیولین را همه مان دیدیم عجیب نیست ک

  • خاتون
    0

    باید رسیدگی شود ..قوه قضائیه این کار را انجام میدهد .تا عدالت اجرا شود

  • علی
    0

    عزیزم خودت حقت را بگیر جهنم از این جان اسلحه کلاش روسی و3خشاب تیر خودشا ن وخاندانشان را پاک کن از رو زمین شاید برای دیگران عبرت بشه.

  • کامران
    0

    توی ایران مدال آورها با کارتن خوابهای تو خیابون یکی شدن،اگه توی کشورای خارجی بود بهترین امکانات تحت اختیارشون میذاشتن،تو ایران بعد چندین سال میرن کارگری و دست فروشی،اوضاع ما بهتر این نمیشه

  • ج ر
    0

    قهرمانی که تا دیروز الگو برای خیلی ها بود امروز معتاد شده همان بهتر که به دست داعشی ها کتک بخورد

    نظرات شما -
    • آزاده
      0

      مثل هرکی باشه باید حقوق مردم ازبین بره امید خداتوروهم بزنن تابفهمی حقشه چه معنی میده

  • کاربر ناشناس
    0

    حق یک جوان نیست که بخاطر قانون شکنی و نامردی و بی عدالتی عده ای سرکش و از خدا بیخبر به این روز بیافتد. الان مشکل اصلی اعتیاد این جوان نیست متاسفانه مهم رفتار غیر قانونی با او بوده که در فضای حمایتی انجام شده. این با یک نقش قبلی حتما برنامه ریزی شده بوده و اتفاقی نبوده.باید قوه قضائیه وارد شود. و احقاق حق این جوان ورزشکار روی تخت را برای خانواده اش زنده کنند. شاید کمی از درد آنها کم کند.چون ناله و نفرین این والدین و آه آن جوان همیشگی است.....خداوندا کمکشان کن.

  • امیر
    0

    خدا ریشه اعتیاد را نابود کند

  • ناشناس
    0

    در قوه قضائیه فقط منتظر هستند یک مجرم بره و از اون رشوه بگیرند و هیچگونه رسیدگی عادلانه نمیکنند . از قاضی تا ابدارچی کاملا از خدا بیخبر هستند . من هم یک پدر هستم و مشکل شما را میفهمم فقط خدا کمک شما و جوانت و خانواده ات باشه

  • پدرام
    0

    طفلک محسن خیلی ورزشکار خوب و با اخلاقی بود خیلی بدشانسی آورد. خدا شفاش بده و انشااله برگرده به دوران اوج

  • سحر
    0

    بسم الله الرحمن الرحیم برای خودم متاسفم که ایرانی هستم و ادعا میکنیم تمدن قوی داریم... تو اینجور مواقع هست که میشه میزان فهمیدگی جامعه رو سنجید... این ورزشکار عزیز، به دلیل بحران‌هایی که در زندگی داشته به اعتیاد کشیده شده و یا به هر دلیل دیگه ای... من و شما چطور به خودمون اجازه میدیم که به ایشون توهین کنیم...یه لحظه خودتون رو جای خانواده اش بگذارید... همه ی حرف امام حسین علیه السلام در عاشورا این بود که اگر دین ندارید، لااقل آزاده باشید... آزادگی یعنی نامرد نبودن... کاش فقط نامرد نباشیم و راحت دل کسی رو نرنجونیم...

  • Hamed
    0

    این حادثه هیچ تفاوتی با قتل نداره و برای من هم خیلی عجیبه که به این راحتی آزاد شدند

  • غ
    0

    مابکجاداریم میریم؟به هرطرف این مملکت نگاه میکنیم بیشتربه خداایمان میاریم مسئولین متشکریم

  • علی
    0

    الله آقامحسن قهرمان ملی راشفا عنایت بفرماید،جای تأسف داردکه درکمپهای هیچگونه نظارتی ازطریق دولت ویانیروی انتظامی صورت نمی‌گیرد...آیابایک انسان اینگونه برخورد می‌کنند... قوه قضائیه بایدبنحو احسن رسیدگی کندتادیگراتفاقی ینگونه رخ ندهد...

  • زهرا صباغی
    0

    من سال 85 ثبت نام کردم فقط برای من کارت تایید مدارک صادر شده هرچی مراجعه کردم جواب درستی نگرفتم لطفا راهنمایی کنید

  • فرهاد
    0

    تو ایران واقعا چه خبره داریم کجا میریم ما!!!

  • حمید
    0

    هرکسی تونست نوشته های متن وجمله بندیهای درهم برهم رو بخونه مشخصه که مدرک دکترای ادبیات فارسی داره.

  • دلسوز
    0

    این کمپ‌ها مرکز فساد هستند هیچ نظارتی برایشان نیست صاحب کمپی سراغ دارم که خودش بی سواد ومعتاد است کارکنان کمپ‌ها کارتون خواب ها یی هستند که ترک کردند اینها مجوز ها را با پارت بازی می گیرند صاحب کمپ باید دکتر روانشناس باشد

  • کورد ایلام
    0

    فقط باید خودش انتقام بکیرن تمام

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها