تمرینات قهرمان کشتی جهان در مرغداری

سایت فدراسیون کشتی نوشت:فرانک استابلر قهرمان آلمانی کشتی فرنگی جهان، تمرینات آماده سازی خود را در مرغداری پدربزرگش انجام می دهد.

تمرینات قهرمان کشتی جهان در مرغداری

فرانک استابلر که 3 مدال طلا و 2 مدال برنز جهان را در کارنامه خود دارد، بزرگترین آرزوی خود را کسب مدال در بازی های المپیک توکیو می داند.

این کشتی گیر آلمانی هم اکنون تمرینات خود را به صورت شخصی و با پهن کردن تشک کشتی، در مرغداری پدربزرگش انجام می‌دهد و در اکثر مواقع از آدمک برای تمرینات خود استفاده می‌کند.

تمرینات قهرمان کشتی جهان در مرغداری

استابلر گفته است که ویروس کرونا برای ورزشکاران محدودیت هایی را ایجاد کرده است اما این محدودیت ها برای ورزش‌های تماسی مانند کشتی فاجعه است، چراکه به احتمال زیاد آخرین ورزش هایی خواهیم بود که پس از کرونا می توانیم به حالت عادی برگردیم.

استابلر که 31 سال سن دارد گفت: نمی خواهم زیاد گلایه کنم اما درهای سالن های تمرینی ما در آلمان ماه ها است که بسته شده است. بزرگترین آرزوی من کسب مدال در المپیک توکیو در سال آینده است و به همین دلیل آرزو می‌کنم که بتوانم به روند عادی تمرینات خود بازگردم.

در حال حاضر که رشته هایی همچون فوتبال و بسکتبال بدون تماشاگر در آلمان برگزار می شود اما احتمال بازگشایی تمرینات و مسابقات رشته هایی مانند کشتی، بوکس، جودو، کارتا و ... دور از انتظار است، چراکه خطر ابتلا به این ویروس کرونا در این ورزش ها بالاست.

منبع: فارس

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • کاربر ناشناس
    0

    این بابا هم دل خوشی داره !!!!!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها