ریسک تبدیل ملک در بازار بالا رفت/ چرا قیمت های پیشنهادی فروش مسکن نجومی شده است؟

از نگاه فعالان بازار مسکن، در حال حاضر ریسک تبدیل ملک در بازار افزایش یافته است؛ تا جایی که همین موضوع باعث شده فایل‌های فروش ملک ته‌نشین شده و در مقابل، قیمت‌های پیشنهادی، نجومی شوند.

ریسک تبدیل ملک در بازار بالا رفت/ چرا قیمت های پیشنهادی فروش مسکن نجومی شده است؟

گزارش میدانی خبرنگار ما حاکی از آن است که در میان فایل‌های فروش مسکن، از هر ۱۰ خانه‌ای که برای فروش گذاشته شده بوده، تقریبا ۶ مورد از آنها برای فروش دست نگه داشته‌اند. در مراجعه به چند بنگاه املاک، هنگام تماس با فروشنده‌ها برای بازدید از خانه، این جمله بسیار شنیده شد: «فعلا تصمیم‌مان برای فروش تغییر کرد و از فروش خانه صرف‌نظر کرده‌ایم. »

به نظر می‌رسد انتظار افزایش قیمت مسکن در ماه‌های آینده در این موضوع بی‌اثر نبوده است؛ اگرچه مشاوران املاک نیز به این موضوع دامن می‌زنند و در مراجعه به بنگاه‌های املاک، عنوان می‌کنند اگر می‌توانید، برای فروش دست نگه دارید؛ قیمت‌ها در بازار رو به بالا است.

از نگاه دلالان بازار مسکن، در حال حاضر ریسک تبدیل ملک در بازار افزایش یافته است؛ تا جایی که همین موضوع باعث شده فایل‌های فروش ملک ته‌نشین شده و در مقابل، قیمت‌های پیشنهادی، نجومی شوند؛ به‌طوری که قیمت‌ها با ارزش روز خانه‌ها همخوانی ندارند.

منبع: خبرآنلاین

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 19
  • حسن
    0

    تا تعدادی ازاین دلالان زالو صفت هستند همین اش و همین کاسه هست

  • ر
    0

    تا وقتی دولت بی تدبیر باشه زمین متر ۹۰۰هزار شده متری ۱۵میلیون بازم نمیفروشن نوبرش اوردن مثل زمان احمدی نژاد مردم تو ریابانها میلیاردی خریدن بعد چندسال ۱۰درصد قیمت خرید هم نمیخریدن

    نظرات شما -
    • هادی
      0

      منطقی حرف بزن -میلیاردتومان درزمان دولت سرمایه دار شیخ حسن کلیدساز است که خوار شده وارزشی ندارد آقای دکتراحمدی نژاد بامتری سیصدهزارتومان خانه های مهر راتحویل مردم داد.انصاف داشته باش

  • ح
    0

    تا چند روز آینده با اهتمام قوه قضائیه و مجلس انقلابی قیمت مسکن سقوط خواهد کرد بطوریکه خانه های محتکرین مصادره خواهد شد..

  • بهار
    0

    خدالعنت کنه باعث و بانیش را ، اگر اون کله پوکی که دستور کاهش سود سپرده ها را داد نمیداد الان وضعیت اینطور نبود ، بجای کاهش سپرده های مردم اگر نظارت را بیشتر میکردند هیچکس به خودش اجازه نمیداد اینقدر هم اختلاس و دزدی بکنه ، بدبختیه ما اینه که خودشون هم ذینفع بودند

  • استقلال
    0

    بخدا قسم من صدها نفر میشناسم که بازاری بودند میلیاردی سپرده بانکی داشتند بعد از دستور کاهش سپرده ها پولها شونو کشیدند بیرون دو سه نفر با مشارکتی ملک خریدند ساخت و ساز کردند فروختند چندین برابر پولشون کسب درآمد کردند ، حالا تازه اینا خبردارشدند ای داد چی شد که ملک به اینجا رسید !

  • ناشناس
    0

    به خاطر بیسوادی و بی تدبیری بانک مرکزی و اداره مالیات و مسکن و شهرسازی وکم کاری وزارت امور خارجه در مورد اتباع خارجه و ضع مسکن این جوری شده

  • د
    0

    سلام دزدی نکن ‌‌ فرزند کمتر بیار.. اب د

  • گگگ
    0

    سلام بی گانه پرستی دند مرا نگ است هر بیگانه در کشوره کوروش زندگی میکته بیرونش کنید ...افقانی کشوره خودت پاکستان کشوره خودت را هند کشوره خود ت‌‌‌..السوریه کشوره خودت... به هر حال نگ میدانیم... ایران فرزند کمتر زندکی بهتر.... حالا هر عرب خر بیرون نه مردم گدا کن ...که خودت گدای ‌... ..

  • ..
    0

    سلام کی گدای ان که کدخدای

  • فرهاد گلمرادی
    0

    به پیر به پیغمبر علت اصلی قیمت زیاد مسکن خود شما سایتها و خبرگزاریها هستید

    نظرات شما -
    • .
      0

      قسم‌خوردنو‌ بازی گرفتی‌‌برای‌همین‌گمراه‌ شدی با گمراهی هم جزء ضرر خیر نمی‌بینی‌ حالا برنامه ات درست نیست انداختی گردن سایت.

  • د
    0

    سلام پنگوئن چند بچه میاره یکی خو تو هم یک فرزند بیار حق مردم زیر پات نکن.. یک فرزند حق سهام عدالت داره و یارانه بگیر پیر.. این همون رد بندی است

  • ایرانی
    0

    مسئولین ما با عبور از خون های ریخته شده در آبان برای جورج فلوید ابراز همدردی میکنند .بعنی این چیزهایی که موجب نگرانی مردم است نگرانی مسئولین ما نیست.آنقدر در کاخ ها نشاط و رفاه است که یاد مردم خاطرشان را مکدر میسازد.سداوصیما هم موافق دریافت انرژی مثبت است .پس مردم خود فکر خود باشید.

    نظرات شما -
    • علی
      0

      یعنی عاشقتم خیلی خوب جواب دادی ایول آفرین

  • کارشناسی ارشد اقتصاد
    0

    مشکل اقتصاد ما اختلاس و احتکار نیست مشکل فراتر از این حرفاست اختلاس و احتکار هم نباشه باور کنید اقتصاد وضعیتش همینه.

  • ایرانی
    0

    مملکت وقتی صاحب نداره اوضاع میشه این... مسئولین ایرانی شدن مترسک سر خرمن. آبی ازشون گرم نمیشه.

  • حسین
    0

    از خبرفوری بابت انتشار نظرات موافق و مخالف تشکر میکنم شخصیت این خبرگزاری قابل ستایشه واقعا

  • مستأجر
    0

    براى برخورد با دلالى و سفته بازى در بازار مسكن بايد مانند بازار خودرو ضربتى ورود كرد، بعد از اينكه بيش از ٢ سال قبل ترامپ بصورت يكجانبه از برجام خارج و تحريمهاى ظالمانه شروع شد هيچ گونه نظارتى بر بازار مسكن صورت نگرفته و مشاوران املاك كه اكثرشان بساز و بفروش هم هستند هر قيمتى كه دلشان خواسته املاك را فروخته و خواهند فروخت در بحث اجاره هم وضعيت اسفبارتر است، دولت هم سر كلاف از دستش خارج شده و هيچ اميدى به آن نيست، شايد مجلس جديد بتواند با همكارى قوه قضائيه سروسامانى به بازار مسكن بدهد!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها