شوخی بی‌جا، قتل همسر را رقم زد

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه گفت: شوخی بی‌جای یک مرد در شهرستان جوانرود، همسر میانسالش را به کام مرگ فرو برد.

شوخی بی‌جا، قتل همسر را رقم زد

سرهنگ محمدرضا آمویی، اظهار کرد: پس از اعلام پاسگاه انتظامی پلنگانه مبنی بر وقوع یک مورد قتل در روستای "ترکه علیا" شهرستان جوانرود، کاراگاهان پلیس آگاهی و ماموران کلانتری یازده رسیدگی به موضوع را در دستور کار قرار دادند.

آمویی ادامه داد: ماموران پس از حضور در بیمارستان حضرت رسول(ص) جوانرود و در تحقیقات صورت گرفته دریافتند زن 55 ساله به دست همسر 60 ساله خود هدف اصابت گلوله قرار گرفته است.

آمویی تصریح کرد: در گام بعدی ماموران با حضور در محل سکونت این زوج علاوه بر دستگیری عامل تیراندازی، یک قبضه سلاح بادی که بوسیله آن تیراندازی شده را کشف کردند.

معاون اجتماعی پلیس کرمانشاه ادامه داد: فرد دستگیر شده همان ابتدا به جرم خود مبنی بر تیراندازی اعتراف و عنوان کرد تنها از سر شوخی و به گمان اینکه اسلحه خالی است آن را به سوی همسرش نشانه گرفته و شلیک کرده است.

وی با ابراز تاسف از وقوع این حادثه، تصریح کرد: طبق اظهارات این فرد، وی هرگز گمان نمی کرده که در در داخل اسلحه گلوله باشد و تنها به قصد مزاح اسلحه را به سمت همسرش گرفته و ماشه را چکانده است.

آمویی با تاکید بر اینکه انجام چنین اعمالی گاهی اوقات عواقب جبران ناپذیری به همراه دارد، گفت: حتی با اسلحه خالی نیز نباید شوخی کرد، چرا که ممکن است اتفاقی نظیر این حادثه رخ دهد.

منبع: ایسنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها