کشف ۳۸۶ خودرو در پارکینگ راه آهن شیراز

فرمانده انتظامی استان فارس گفت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی این استان، ۳۸۶ خودرو احتکار شده به ارزش ۴۰ میلیارد ریال را در پارکینگ راه آهن شیراز کشف کردند.

کشف ۳۸۶ خودرو در پارکینگ راه آهن شیراز

سردار رهام‌بخش حبیبی افزود: مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان با اقدامات فنی و تخصصی از اخباری مبنی بر نگهداری و احتکار خودرو در پارکینگ راه آهن شیراز مطلع و موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

حبیبی گفت: با کسب مجوز قضائی ماموران پلیس به همراه نمایندگان سازمان صمت از پارکینگ و ۲ رام قطار راه آهن بازدید کردند که در نتیجه آن، ۲۴۷ دستگاه پراید و ۱۳۹ دستگاه سواری پژو پارس که فاقد مدارک ورودی و خروجی و احتکار شده بود کشف و توقیف شد.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: در بررسی‌های صورت گرفته و برابر نظر کارشناسان سازمان صمت استان، شرکت‌های خودروسازی علیرغم تاکید و فرصت یک هفته‌ای برای اجرای دستورالعمل‌های مربوطه، لذا به منظور گرانفروشی از توزیع خودرو و نصب پلاک بر روی آنها خودداری کرده‌اند.

فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینکه کارشناسان ارزش این محموله احتکار را ۴۰ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند، عنوان داشت: در این خصوص افراد متخلف شناسایی و از طریق مراجع قضائی تحت تعقیب هستند.

منبع: ایسنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها