از کولر خانه رجایی تا ناهار خوردن قالیباف در سلف مجلس

بهتر است نمایندگان جدید و اعضای دولت و هر کسی که در قامت مسئول در این کشور در حال فعالیت است، به جای حرف زدن و عکس منتشر کردن و هشتگ زدن، برای مردم کار کند. 

از کولر خانه رجایی تا ناهار خوردن قالیباف در سلف مجلس

کولر را در حیاط دید و لبخند زد که بالاخره نوبت ما هم شد. همراه شهید رجایی تعجب کرد که نوبت؟ گفت: بله، در تعاونی برای کولر ثبت نام کرده بودم. گفتند که این کولر متعلق به تعاونی نیست و از دفتر نخست وزیر به خانه آمده است.

رجایی اخم کرد و گفت سریع کولر را برگردانند و هر وقت نوبت او رسید، خانه و اهل خانه کولر دار خواهند شد.

این داستان را داشته باشید و بیایید توییت نماینده تهران در مجلس یازدهم را باهم مرور کنیم.

سیدنظام‌الدین موسوی که زمانی هم مسئول خبرگزاری فارس بود، حضور محمدباقر قالیباف در سلف غذاخوری مجلس را نشانه تحول می‌داند و با ذوق زدگی می‌گوید:« فکرش را می‌کردید یک روز...؟ این نماینده مجلس با هشتگ‌های تحول و شفافیت عکس رییس مجلس یازدهم در غذاخوری مجلس را منتشر کرد.

وقتی می‌گوییم دهه 60 به افسانه می‌ماند نگویید چرا؟ زمانی نخست وزیر کشور کولر دولتی را به خانه خود روا نمی‌دید و حالا اینکه رییس مجلس در غذا خوری مجلس غذا می‌خورد، می‌شود نشانه شفافیت!

این رفتارها بیشتر به شوآف می‌ماند تا شفافیت و ساده زندگی کردن. بعضی کلمات مقدس هستند و ای کاش برخی از دوستان که به تازگی به کرسی‌های سبز پارلمان تکیه زده‌اند، آنها را بی‌معنا نکنند.

البته باید به این نکته هم اشاره کرد ه همه این رفتارها هم از سر ظاهر سازی نیست بلکه به خاطر این است که آنها تحلیل درستی از مجلس و مسئولیت در کشور ندارند و بعد مجبور می‌شوند کارهای نمایشی را کنار بگذارند و با واقعیت‌ها آشنا شوند و بهتر است نمایندگان جدید و اعضای دولت و هرکسی که در قامت مسئول در این کشور در حال فعالیت است، به جای حرف زدن و عکس منتشر کردن و هشتگ زدن، برای مردم کار کند.

مردم در این روزها منتظر تصمیم‌هایی هستند که مشکلات زندگی‌شان را حل کند. منتظر رفتارهایی هستند که باری از دوش آنها بردارد نه اینکه هر روز وعده تحویل بگیرند.

نمایندگان مجلس یازدهم یک نکته اساسی را فراموش کرده‌اند که مردم رفتارهایی که آنها می‌کنند را در مجلس هفتم و دولت احمدی نژاد دیده‌اند. آنها هم همین رفتار و شعارها را داشتند. حاصل آن چه شد؟ تثبیت قیمت‌ها یادتان هست؟ تصمیمی که تا به امروز مردم در حال دادن هزینه آن هستنده؟ تصمیمی که اگر گرفته نمی‌شد، قیمت دلار و بنزین مثل فنر به سمت آسمان پرتاب نمی‌شد.

احمدی نژاد مگر در سفرهای استانی نان و پنیر نمی‌خورد؟ حاصل‌اش چه شد؟ همه به یاد داریم و نوشتن از آن سیاه کردن صفحه است.

ما گرگ پالان(تله) هستیم و از این رفتارها زیاد دیده‌ایم. چهار سال عمرمسئولیت می‌آید و می‌رود و آنچه دست مردم را می‌گیرد هیچ است هیچ!

فعلا که توییتری که فیلتر است شده جولانگاه نمایندگان جدید پارلمان. گوشی به دست می‌گیرند، توییت می‌زنند و از تحول می‌گویند. ما که بخیل نیستیم، انشالله بتوانند در کشورتحول ایجاد کنند و باری از دوش مردم بردارند.

این نمایندگان یک نکته را به یاد داشته باشند و آنهم این است که مردم فراموش نمی‌کنند. همانطور که عملکرد نمایندگان در مجلس دهم را فراموش نکردند. تازه مجلس دهم، مجلسی بود که با مشارکت بیش از 60 درصد مردم شکل گرفت.

شما می‌آیید و می‌روید و این کلمات هستند که قربانی عملکرد شما می‌شوند.

منبع: عصرایران

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 12
  • azad
    0

    واقعا خیلی فشار بهتون اومده بنده خدا یه نهار خورده ....؟

    نظرات شما -
    • کاربر ناشناس
      0

      شنیده شده رییس قبلی مجلس در سلف مجلس غذا نمی خورده وغذا را برایش به اتاق وی می بردند

  • کاربر ناشناس
    0

    آقا از گذشته نگو از امروز بگو از دولت بی کفایتی که بعد از هفت سال هیچ هدفی ندارد فقط شعار دروغ میدهد باز احمدی نژاد کار های مثبتی انجام داده. سهام عدالت یارانه بدرد مردم بدبخت خرد دیگر شما هرچقدر بگویند مردم باور نمی‌کنند ...هرچه دل تنگت میخواهد بگو فقط در .......

    نظرات شما -
    • کاربر ناشناس
      0

      عملکرد دولت قبل بااین دولت از هر لحاظ قابل قیاس نیست ، معضلات ومشکلات انباشته شده ودر حال اضافه شدن ، دولت وعده ها ، دولت که ابروی واژگان امید وتدییر را برد ، جوانان مظلوم که روز بروز دارند نا امید تر می شوند از نظر اینده خود وازدواج

    • reza
      0

      ماحمدی نژاد خیلی کارا انجام داد بازم انتخابات ریاست شرکت کنه رای میدم بهش

    • کاربر ناشناس
      0

      ماحمدی نژاد خیلی کارا انجام داد بازم انتخابات ریاست شرکت کنه رای میدم بهش چون استخدام مشکل اشتغال رو حل میکرد هرکی قرار دادی بود زود استخدام میکرد یهو

  • ناشناس
    0

    مثال. ازشهیدرجایی گفتی ومقایسه با قالیباف لطفا ازدولت فخیمه ومردمی روحانی وخاتمی ورفسنجانی بگو ومقایسه کن چقدر ازحالا بااین مجلس دشمنی داری زیاد معلومه

  • بهلول
    0

    نه باری ونه مشکلی از این مردم شریف زحمتکش ایرانی برداشته میشود.ختم کلام

  • کاربر ناشناس
    0

    شهیدرجایی روحت باشهدامحشوربادهرچه داریم ازتو داریم ودرودیادتگرامیباد

  • حسن
    0

    حالا اینجا احمدی نژاد چکار داره که داری تخریبش میکنی..زمان احمدی نژاد مگه پراید 7تومن نبود چرا الان شده 70ملیون لابد الانم دست احمدی توکاره مشکل از ریشست که اونم مجلسه نه دولتها.

  • محمد
    0

    تورو خدا رجایی ها را با این بی وطن ها مقایسه نکنید

  • موسوی
    0

    یعنی احمدی نژاد شد شده خار چشمتون. چرا انقدر از اون می ترسین.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها

      نظرسنجی
      به نظر شما "مهمترین افشاگری سال" کدام افشاگری بود؟