قطع برق ۴ روستا در پی آتش‌سوزی نیزارهای شرق اهواز

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز از قطع برق چهار روستا در پی آتش‌سوزی در نیزارهای مسیر روستای دامغه در شرق اهواز خبر داد.

قطع برق ۴ روستا در پی آتش‌سوزی نیزارهای شرق اهواز

حسن کریمی، اظهار کرد: روز گذشته (۱۷ خردادماه) آتش‌سوزی در نیزارهای مسیر روستای دامغه در شرق اهواز باعث بروز حادثه برای شبکه فشار متوسط تغذیه‌کننده چهار روستا و قطعی برق شد.

وی افزود: آتش‌سوزی نیزارها با سرایت به شبکه برق، قطع برق روستاهای قدور، یربه، ملچ و خرشه و مختل شدن خدمات‌رسانی را در پی داشت.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز گفت: گروه‌های عملیاتی برق اهواز از روز گذشته پس از وقوع این حادثه، با حضور در محل در تلاش هستند شبکه آسیب‌دیده را اصلاح و برق روستاها را وصل کنند.

اکنون برق در دو فاز منطقه وصل شده است اما با توجه به شرایط باتلاقی نیزارها، کار روی شبکه اندکی دشوار است و امیدواریم فاز سوم برق این روستاها نیز به سرعت وصل شود و تلاش خواهیم کرد تا پیش از ظهر امروز برق روستاها به صورت کامل وصل شود.

وی با اشاره به عمدی بودن این آتش‌سوزی خاطرنشان‌کرد: از مسئولان درخواست می‌شود با افراد خاطی که باعث سلب آسایش مردم به ویژه در این شرایط کرونایی می‌شوند، به صورت جدی برخورد کنند.

منبع: ایسنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها