آسفالت ۲۷ کیلومتر راه روستایی خراسان شمالی

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی گفت: به زودی عملیات اجرایی آسفالت حدود ۲۷کیلومتر از راه‌های روستایی در قالب طرح ابرار در استان انجام خواهد شد.

آسفالت ۲۷ کیلومتر راه روستایی خراسان شمالی

جعفر شهامت اظهارکرد: آسفالت سه محور به طول ۵.۲ کیلومتر در حوزه شهرستان اسفراین از جمله پروژه های طرح ابرار است، که علاوه بر آن انعقاد قراردادهای آسفالت محور روستاهای پیرعلی شهرستان فاروج به طول پنج کیلومتر، سنجد ایزمان به ‌طول سه کیلومتر، پسرکانلو به طول پنج کیلومتر در دستور کار است.

وی تصریح کرد: پروژه‌های راز شیرین دره و ارکان - رئین نیز بطول ۵.۵ کیلومتر در مرحله ابلاغ قرارداد هستند.

شهامت، درباره اقدامات در زمینه گسترش راه‌های استان اظهارکرد:ا نجام پروژه‌های راهسازی در راه‌های اصلی بجنورد، سنخواست و بجنورد، اسفراین توسط اداره کل راه و شهرسازی استان و تکمیل باند دوم بجنورد، جنگل گلستان توسط شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل در دست اقدام است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی، افزود: تکمیل و احداث راه‌های روستایی بالای ۲۰ خانوار در سطح استان جزو تکالیف قانونی است که در این راستا طبق هدفگذاری انجام شده ۷۹.۵کیلومتر در قالب طرح ابرار و ۵۲۹ کیلومتر راه از محل سایر اعتبارات ملی و استانی توسط این اداره کل و اداره کل راه و شهرسازی در دست اقدام است.

وی خاطرنشان کرد: امید می رود به رغم تنگناهای اعتبارات تا پایان سال مالی ۹۸ برابر ۴۹ کیلومتر راه روستایی با هم افزایی با مجموعه راه و شهرسازی استان احداث وبهره برداری شود.

منبع: ایسنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها