رامین رضاییان به کمپین ضد کرونایی AFC پیوست

مدافع تیم ملی فوتبال کشورمان به کمپین ضد کرونایی «فعال بمانید» کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) پیوست.

رامین رضاییان به کمپین ضد کرونایی AFC پیوست

رامین رضاییان مدافع راست تیم ملی فوتبال کشورمان و بازیکن باشگاه "الشحانیه" قطر به پویش جدید «فعال بمانید» کنفدراسیون فوتبال آسیا پیوستند.

سایت AFC چند هفته‌ای است که پویش جدید «فعال بمانید» را با حضور ستاره‌های فوتبال آسیا شروع کرده است که در این پویش این ستاره‌ها از مردم می‌خواهند در دوران قرنطینه با ورزش، آمادگی جسمانی خود را حفظ کنند.

شروع این پویش با حضور علیرضا بیرانوند بود و پس از او چند بازیکن دیگر کشورمان هم به این طرح ابتکاری AFC پیوسته اند و حالا سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا از پیوستن رامین رضاییان مدافع راست تیم ملی کشورمان به این پویش خبر داده است.

AFC در این مورد نوشت: رضاییان، عضو تیم الشحانیه در لیگ ستارگان قطر و یکی از بازیکنان برجسته تیم ملی در مسابقات جام جهانی فیفا ۲۰۱۸ روسیه گفت: دعا‌های من همراه کادر بهداشت و درمان و تمام کسانی است که در خط مقدم مبارزه با این بیماری جدید قرار دارند. در طول این مدت بلاتکلیفی، ممکن است خیلی راحت احساس دلسردی یا اضطراب به ما دست بدهد، اما حفظ ذهن و بدن سالم به خوبی تحت کنترل خود ما است.

او ادامه داد: تمرینات استقامتی و مقاومتی نه تنها بدن ما را تقویت می‌کند، بلکه به ما اعتماد به نفس می‌دهد که هر روز را با ذهنیتی مثبت شروع کنیم. شروع کردن روز با نوعی فعالیت بدنی، حتی با فشار کم، می‌تواند به ما کمک کند زندگی پرباری داشته باشیم.

رضاییان در پایان ضمن دعوت از مردم برای ورزش کردن در کنار هم گفت: من اطمینان دارم که با این اتحاد، چالش برانگیزترین دوره تاریخ را به یکی از بهترین ساعت‌های عمر خود تبدیل خواهیم کرد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها