وزیر راه وعده داد:

1400، پایان آلونک نشینی در حاشیه مشهد

وزیر راه و شهرسازی که روز گذشته در صحن علنی مجلس حاضر شده بود و به تشریح عملکرد وزارتخانه متبوعش پرداخت، در وعده ای از رفع آلونک نشینی در  حاشیه مشهد و دیگر شهرهای استان خراسان رضوی تا سال 1400 خبر داد.

1400، پایان آلونک نشینی در حاشیه مشهد

محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی از انجام این اقدام در برخی از استان ها از جمله خراسان رضوی ، خوزستان و سیستان تا پایان سال ۱۴۰۰ خبر داد و گفت: تا مدت مذکور تمام نقاط شهری این مناطق که دارای کپر یا آلونک هستند از این وضعیت خارج می‌شوند. همچنین به گزارش خبرگزاری خانه ملت، وی ادامه داد: برای نوسازی بافت های فرسوده مناطق حاشیه نشین مانند خوزستان و کرمانشاه و دیگر استان ها برنامه ریزی کردیم.

وی با اشاره به اهمیت نوسازی بافت فرسوده و جلوگیری از حاشیه نشینی در شهرها افزود: این برنامه به صورت مرحله محور اجرایی شده و از اواخر دهه 70 پروژه های مذکور عملیاتی شد و بر این اساس حدود 956 هزار واحد در بافت فرسوده نوسازی شد. هم اکنون در تمام محلات ضمن ارائه فراخوان برای متقاضیان، تسهیلات یارانه ای و خدمات در اختیار قرار داده ایم تا مردم به این مسئله اقبال داشته باشند. از طرفی به تازگی روند ارائه تسهیلات اصلاح شده تا جذابیت بیشتری داشته باشد و نوسازی 45 هزار واحد مسکونی را در دستور کار قرار دادیم.

منبع: روزنامه خراسان

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ليلا
    0

    منظور از آلونك همون كپرنشيني هست كه عكش از زحمان طاغوت مي زدن بقل صندوق كميته امداد داخل كاخ شاه بود كه به اين مفهوم كه اين كاخ باعث اين كوخ شده . حالا كه نه شاه هست نه استبداد بيگانه اين همه حاشيه نشيني در كرمانشاه مشهد عزيز و ديگر شهر ها بخصوص سيستان و بلوچستان بخاطر چيست . كشور نفت و گاز جهان . آلونک نشینی داره الله اكبر نيم قرن از انقلاب داره مي گذرد چه بر سر فقر زدايي و چه بر سر انقلاب مستضعان آمد . همه تو كار هم دخالت مي كنند وزير قدرت يه رئيس در كشورهاي عربي نداره . به وزير پيامك تهديد مي زنند . وزير نمي تونه يه ليوان آب بخوره . نه بودجه داره نه ادوات مهندسي نه كارشناس خبر جهاني انوقت مجلس زورش به وزير مي رسه عزيزان مجلس چرا مي دونيد درد چيه دائم دور خودتون تاب مي خوريد . مشكل از ريشه حل كنيد هر كس كه اجازه نداد نفت و گاز صادر بشه و منم منم مي كرد و جلوي برجام گرفت چرا به مجلس نمياريد . بيچاره وزير بي پول و قدرت. اجازه ندهيد گروهي اقليت تندرو دائم براي كشور و رهبر عزيزمان مشكل بسازن . تا كي بايد رهبري دانا با نفهمي اين گروهي خدا نشناس كنار بيايند . رئيس مجلس بجاي گير به دولت و وزيران دولت . ريشه افراط و تفريط خشك كند كه درد اصلي نظام و ايت الله رفسنجاني رحمت الله عليه بود

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها