مراقب ماموران قرائت "کنتور" باشید

فرمانده انتظامی اسلام آباد غرب گفت: سرقت با پوشش مامور قرائت کنتور یکی از شگرد‌های سرقت است.

مراقب ماموران قرائت "کنتور" باشید

یاری فرمانده انتظامی اسلام آباد غرب گفت : سرقت با پوشش مامور قرائت کنتور یکی از شگرد‌های سرقت است، به دنبال سوءاستفاده سارقان از هویت ماموران قرائت کنتور، ارائه هشدار‌های پلیسی در دستور کار قرار گرفته و اینگونه سرقت‌ها با سرعت، دقت و قاطعیت دنبال خواهد شد.

او گفت : در ماه جاری افرادی تحت همین عنوان قصد اخاذی و سرقت از منزل داشته، که با هشیاری مردم و حضور به موقع پلیس خنثی و افراد متخلف شناسایی و دستگیر گردیدند، اما پیش بینی می‌گردد سرقت‌های اینچنینی ادامه داشته باشد.

یاری افزود : لذا شهروندان محترم ماموران قرائت کنتور را تنها با کارت شناسایی و لباس فرم، بعد از اطمینان حاصل کردن و با وجود افراد بزرگتر به منزل راه داده، که رعایت همین موضوع احتمال وقوع این چنین سرقت‌ها را به شدت کاهش می‌دهد.

او افزود : به خانم ها، افراد سالمند و کودکان توصیه می‌گردد، در صورت تنها بودن در منزل از باز نمودن درب خودداری و یا از طریق چشمی، آیفون‌های تصویری افراد را شناسایی و با حضور خانواده و یا همسایگان اقدام به باز نمودن درب نمایید.

فرمانده انتظامی اسلام آباد غرب از شهروندان خواست در صورت مشاهده موارد مشکوک، ابتدا آرامش و خونسردی خود را حفظ کرده و مراتب را در اسرع وقت با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ در میان بگذارند .

اسلام‌آباد غرب با نام های پیشین شاه آباد غرب و هارون آباد یکی از شهرهای استان کرمانشاه است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • مهدی
    0

    والا هیچ مامور قرائت کنتوری، لباس فرم نداره. همه شون با تی شرت و لباس کوچه بازار هستند

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها