رئیسی در انتخابات 1400 نمی آید

امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی نایب رییس مجلس شورای اسلامی و نماینده مشهد در توئیتی از مخالفت رییس قوه قضاییه با کاندیداتوری‌اش در انتخابات ریاست جمهوری ١۴٠٠ خبر داد.

رئیسی در انتخابات 1400 نمی آید

قاضی زاده هاشمی شنبه شب در این توئیت افزود: «سخن برادرم آقای امیرآبادی بر لزوم حضور آیت الله رئیسی در انتخابات ۱۴۰۰جدید نیست. جمع بندی بسیاری از انقلابی‌ها همین بود که مطرح هم شد اما ایشان به شدت مخالفت کردند و ضمن تاکید بر برنامه ۵ ساله خود در قوه قضاییه، طرح بحث‌های اینچنینی را انحراف درمسیر تحولی قوه و گفتمان مبارزه با فساد دانستند.»

احمدامیرآبادی فراهانی عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی و نماینده قم پیشتر در یک برنامه تلویزیونی گفته بود: من فکر می‌کنم اگر آقای رئیسی برای انتخابات سال ۱۴۰۰ بیاید همه مشکلات حل می‌شود.

منبع: ایرنا

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • کاربر ناشناس
    0

    با انتخاب بد و اشتباه یک عده ای ایشان در دوره قبل نشد که رءیس جمهور بشن شکر خداوند اینقدر در این دوره مشکلات مالی برای مردم وبیالمال پیش اومد که ایشان فرصت سر خاروندن ندارن بودن این بزرگوار در دستگاه قضا الزامیست انشاالله برای دوره بعد یک شخص درستکار وانقلابی مثل ایشان برای ریاست جمهوری کاندید خواهد شد

  • کاربر ناشناس
    0

    خیلی ناراحت شدم

  • کاربر ناشناس
    0

    با نظر شما کاملا موافقم اگر ایشان رءیس جمهور میشدن وضع کشور ومردم اینطور نبود ولی با این همه فساد وجود ایشان در دستگاه قضا بسیار ضروریست خداوند به ایشان صبر و توانایی روز افزون عطا کند

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها