بازداشت به دلیل انتشار عکس بی‌حجاب در اینستاگرام

معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان رضوی از شناسایی تعداد بسیاری از سرشاخه‌های مروج فساد در شبکه‌های اجتماعی در این استان خبر داد.

بازداشت به دلیل انتشار عکس بی‌حجاب در اینستاگرام

ولی قنبری راد معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان رضوی گفت: با هدف مبارزه با بی بند و باری، ابتذال و اباهه گری در فضای اینستاگرام، پس از گزارش مأموران گمنام امام زمان (عج) و با همکاری پلیس امنیت و اطلاعات این استان، پرونده‌ای تشکیل و تحقیقات در این زمینه آغاز شد.

وی افزود: در این راستا تعداد بسیاری از سرشاخه های اصلی که اقدام به انتشار تصاویر بی حجاب، مبتذل و مستهجن در فضای مجازی نموده بودند شناسایی و دستگیر شدند که از این تعداد برخی با قرارهای تأمین کیفری روانه زندان شده و برخی دیگر نیز با قید وثیقه آزاد شدند و پرونده‌های آنان برای صدور حکم به دادگاه ارسال گردید.

معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان رضوی ادامه داد: تعداد دیگری از افراد شناسایی شده نیز در دادسرا حاضر و اظهار ندامت و پشیمانی کردند که با توجه به نداشتن سابقه کیفری، برای آنان قرار تعلیق تعقیب و دستور شرکت در کلاس‌های فرهنگی صادر شد.

منبع: ایرنا

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • عارف معلم
    0

    قربون دستشان برم حتما اون خاله ها که عکسشون را می گذاشتند اونا هستند چه خوب...

  • روح اله
    0

    من فقط قسمت آخر متن رو متوجه نشدم. شرکت در کلاس فرهنگی ؟!؟! یعنی چی؟ پس کلاسگزاران فرهنگی تا الان چکار میکنن؟ اصلا مسوول فرهنگ کشور کیه؟ این کلاسای فرهنگی کجا برگزار میشه تا ما هم بریم ثبتنام‌کنیم؟

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها