خلخالی: اگر فرح، شاه مخلوع را بکشد در مجازاتش تخفیف داده خواهد شد

خلخالی گفت: فرح، همسر شاه سابق و عده‌ای از نزدیکان شاه نیز به طور غیابی محکوم به اعدام شده‌اند اما اگر فرح اعدام شاه را اجرا کند حکم اعدام خودش تخفیف می‌یابد.

خلخالی: اگر فرح، شاه مخلوع را بکشد در مجازاتش تخفیف داده خواهد شد

روز یکشنبه ۲۷ خرداد ۵۸ صادق خلخالی ضمن مصاحبه‌ای در قم گفت که نقشه او برای اعدام شاه مخلوع یک بلوف محض نیست و گروهی مرکب از سه تن را به مکزیک فرستاده است تا در اجرای حکم اعدام شاه سعی تمام مبذول دارند.

خلخالی گفت: این سه تن اعضای سازمان چریکی فداییان اسلام هستند، نمی‌توانم تایید کنم که سه اعزامی سازمان برای اعدام شاه همه ایرانی هستند. حکم اعدام شاه نه فقط وسیله من بلکه به وسیله ملت ایران صادر شده است.
فرح، همسر شاه سابق و عده‌ای از نزدیکان شاه نیز به طور غیابی محکوم به اعدام شده‌اند اما اگر فرح اعدام شاه را اجرا کند حکم اعدام خودش تخفیف می‌یابد.
چیزی که می‌گویم بلوف محض نیست، مردانی که گفتم به مکزیک اعزام شده‌اند آن‌ها نخست به باهاما و از آن جا به مکزیک رفتند زیرا که مقام‌های باهامایی شتاب‌زده شاه را از سرزمین خود دور کردند.
فکر می‌کنم پرزیدنت کارتر مردی منطقی است اما سناتور یعقوب جویتس، مسلما به علت رشوه‌هایی که از شاه مخلوع ایران گرفته اگر روزی به ایران بیاید، مورد پیگرد قضایی قرار خواهد گرفت.
منابع موثقی به من گفته‌اند که بر اثر اسنادی که در سراسر جهان علیه جویتس انتشار یافته او امکان تجدید انتخاب در سنای آمریکا را از دست داده است و آمریکایی‌ها دیگر نباید کسانی مثل او را به سناتوری انتخاب کنند.

منبع: کانال انتخاب

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 16
  • محمد
    0

    تا آنجا که من بیاد دارم مرحوم خلخالی به شوخی گفتند اگر فرح شاه را بکشد شصت هزار تومان به او جایزه می دهم نکته دیگر اینکه در آن زمان اجازه تعدی به فرح و رضا داده نشده بود و گفته بودند رضا برود درسش را بخواند

  • علما
    0

    حرف جنایتکاران چقدر قشنگه .البته جنس مواد خوب بوده .

  • یک ایرانی
    0

    خدا از سر تقصیرات و گناهان همه بنده هاش بگذره انشاالله.

  • بانو
    0

    والله اگر یه خلخالی توقوه قضائیه بود ریشه دزدیها. واختلاسگری واقازاده بازی کلا کنده میشد

    نظرات شما -
    • محمدمحمدی
      0

      روحانی جماعت هیچوقت روحانی دزد رابه صلابه نمیکشد چون خودش هم ازهمان طایفه است

  • شهروند
    0

    خاندان پهلوى بيش ٥٠ سال بر ايران حكومت كردند. در اين سالها خودشان و اطرافيان ظلم و بى عدالتى زيادى بر ملت روا داشتند. اما محمدصادق خلخالى كسى بود كه در چند ساعت احكام اعدام افراد را صادر و بلافاصله اجرا ميكرد، او معتقد بود متهمين حق داشتن وكيل را ندارند. مگر آنهايى كه لال هستند! نقل شده است خلخالى در راهروى دادگاه و هنگام تفس بين جلسه با اسلحه كمرى خود به گردن هويدا شليك و او را از پا در مى آورد. برخى هم گفتنه اند زمانى كه هويدا در بازداشت بسر ميبرد خلخالى به بازداشتگاه مراجعه و هوايدا را از بازداشتگاه خارج كرده و همانجا با اسلحه كمرى كه همراه داشته به زندگيش خاتمه ميدهد! همه بايد در محضر عدل الهى جوابگوى اعمال و رفتار خود باشيم. و البته كه روز قيامت خلخالى بايد در مورد اعدام جوانان استان فارس، تهران و كردستان جوابگو باشد!

  • یک بازنشسته
    0

    برپدرومادرخلخالی وخودش لعنت که بسیاری ازافرادباسوادولایق این مملکت راناحق وناروااعدام کردخداروح همه کسانی که درطول ۵۰سال سلطنت پهلوی دلسوزانه به ملت ایران خدمت کردندراقرین رحمت خودگرداند لعنت ونفرین برهمه دروغ گویان وریاکاران که جزاختلاس ورانتخواری وچپاول ثروت این مملکت کاردیگه ای بلدنیستند وبه مردم واین کشوروخون شهیدان خیانت میکنند

  • احمد شارعی
    0

    اگر امروز افرادی همچون مرحوم صادق خلخالی وشهید لاجوردی و مرحوم آیت الله گیلانی حاکم برقوه قضائیه کشور ما بودند امروز ما شاهد چنین رسوایی در قوه قضائیه و دادگاه های کشورمان واوضاع واحوال اقتصادی کشور عزیزمان نبودیم.

    نظرات شما -
    • محمد محمدی
      0

      اگراینها زنده بودند قطعا ازدم کلفتهای مثل لاریجانی حمایت میکردند

  • هزاران فرسنگ زیرخط فقر
    0

    کشتن خون هیچ انسانی جایز نیست، مگر آنکه آن شخص مرتکب قتل عمد گردیده باشد، و آن هم به حکم قاضی نیاز دارد. همیشه در طول تاریخ انسانهای بیگناه به ناحق کشته شده اند، تاریخ قضاوت خواهد کرد به زودی....

  • ناشناس
    0

    خداوند جناب اقای خلخالی بزرگوار را قرین رحمت خود کند نباید پشت مرده ای که‌توانایی دفاع از خود را ندارد حرف زد .

    نظرات شما -
    • محمد محمدی
      0

      یزیدهم مرد چون نمیتواند ازخودش دفاع کند نباید اورالعنت کرد خلخالی ضدقرآن بود

  • احمدی
    0

    چه دلیلی داره حالا این همه هجمه علیه خلخالی بوجود اومده نه ا ون شاه خائن و اطرافیانش انسان بودن و نه کاری که خلخالی انجام داد در شان یک نظام قضایی اسلامی بود این انتقادات هم باید همون زمان مطرح میشد نه الان

  • محمد محمدی
    0

    این خلخالی است که باید اعدام میشد نه شاه چراکه خلخالی کسی بود که جنگ تحمیلی رادرست کرد هم مدرک دارم هم سند بهترین مدرک سخنان علی مطهری است گه گفتند اگرسفارت امریکا اشغال نمیشد این همه بلیه سرملت نمی آمد خلخالی ازطرفداران سرسخت اشغال سفارت امریکا بود

  • ایرانی
    0

    خیلی دیگه مثل خلخالی لباس عدالت را حق خود دیدند و تاریخ گریه کرد.قدرت خدا در خلق موجود است .

  • جابر
    0

    اگر هریک از این نظریه پردازان در ان جایگاه بودند بدتر از خلخالی و امثالهم می شدند.بلاخره ایرانی هستیم .چهل ساله منتقدین بعدا خودشان دزدان وجلادان وخیانتکاران بزرگی شده اند.تاریخ همیشه تکرار میشود .پس هیچوقت قضاوت نکنید فقط عبرت بگیریم و هشیار باشیم .خود مسئول اعمال خود وجامعه هستیم . خلخالی در خاطراتش نوشته من سالها قبل از انقلاب مورد اعتماد ایت الله خمینی بودم. این عین حمله خاطرات خلخالی است ...حالا چگونه انسانها از اوج به قعر وبرعکس از خاک به افلاک میروند خودشان وخدایشان میدانند خلاصه قضاوت خیلی سخت است . با کسی هم کاری ندارم نمونه اش طبری وبیست سال مورد اعتماد قوه قضائیه .......

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها