اعطای جوایز «اسپریت» ۲۰۲۱ به تعویق افتاد

اعطای جوایز فیلم مستقل «اسپریت» ۲۰۲۱ به بیست و چهارم آوریل موکول شد.

اعطای جوایز «اسپریت» ۲۰۲۱ به تعویق افتاد

به گزارش خبر فوری به نقل از ورایتی، جوایز «اسپریت» به طور معمول یک روز پیش از مراسم اسکار و در شهر «سانتا مونیکا» ‌واقع در «کالیفرنیا» برگزار می‌شود و با تعویق دو ماهه جوایز اسکار خبر تغییر زمان برگزاری مراسم جوایز «اسپریت» ۲۰۲۱ نیز اعلام شد.

«جاش ولش» رئیس جوایز «‌اسپریت» اعلام کرد: مراسم اعطای «جوایز فیلم مستقل «اسپریت» در روز شنبه بیست و چهارم آوریل سال ۲۰۲۱ برگزار خواهد شد.»

پس از تعویق دو ماهه جوایز سینمایی اسکار به دلیل بحران جهانی ویروس کرونا و اعلام ۲۵ آوریل ۲۰۲۱ (۵ اردیبهشت ۱۴۰۰) به عنوان تاریخ جدید این جوایز سینمایی، جوایز آکادمی فیلم بریتانیا که به صورت سنتی دو هفته قبل از اسکار برگزار می‌شود نیز اعلام کرد مراسم دوره آتی خود را روز ۱۱ آوریل ۲۰۲۱ (۲۲ فروردین ۱۴۰۰) برپا خواهد کرد.

فیلم «خداحافظی» ساخته «لولو وانگ» کارگردان چینی- آمریکایی جایزه بهترین فیلم سی و پنجمین دوره جوایز فیلم مستقل اسپریت را از آن خود کرد. «جواهرات تراش نخورده» به کارگردانی برادران «سفدی» و بازی «آدام سندلر» که در فصل جوایز سینمایی و اسکار به کلی نادیده گرفته شده بود سه جایزه بهترین کارگردانی، بازیگری مرد (آدام سندلر) و بهترین تدوین را از آن خود کرد.

منبع: ایسنا

72

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها