مجروح شدن آتش‌نشان مشهدی در حین ماموریت

مدیرعامل آتش نشانی مشهد از جراحت یک آتش‌نشان در حین عملیات امدادرسانی، به دلیل برخورد با یک دستگاه خودرو سواری ۴۰۵ خبر داد.

مجروح شدن آتش‌نشان مشهدی در حین ماموریت

امیر عزیزی مدیرعامل آتش نشانی مشهد با اعلام این خبر اظهار کرد: دقایقی مانده به بامداد روز گذشته حادثه نشت سوخت از یک خودرو در میدان جمهوری اسلامی شهر مشهد به ‌سامانه ۱۲۵ اعلام شد که بلافاصله آتش‌نشانان ایستگاه شماره ۴۷ آتش‌نشانی به‌محل حادثه اعزام شدند.

مدیرعامل آتش‌نشانی مشهد ادامه داد: آتش‌نشانان با حضور در محل و در حین انجام عملیات پیشگیرانه به‌واسطه نشت سوخت از خودرو و اقدامات ایمنی لازم در محل بوده‌اند که یک دستگاه خودرو سواری ۴۰۵ بدون توجه به علائم هشداردهنده توسط آتش‌نشانی، با یکی از آتش‌نشانان حاضر در صحنه ماموریت برخورد کرد که این اتفاق منجر به مصدومیت این آتش‌نشان مشهدی از ناحیه سر،صورت و پا می‌گردد.

وی افزود: بلافاصله دیگر آتش‌نشانان حاضر در صحنه به یاری وی شتافته و ضمن درخواست حضور فوری اورژانس از طریق شبکه بیسیم ، امدادرسانی اولیه به این آتش نشان را انجام می‌دهند.

به گزارش روابط عمومی و امور فرهنگی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد، عزیزی بیان کرد : با حضور تکنسین‌های اورژانس این آتش‌نشان به سرعت به بیمارستان منتقل می‌گردد و خوشبختانه وضعیت جسمانی این آتش‌نشان پس از عمل جراحی انجام شده بر روی وی مساعد گزارش شده و علت دقیق حادثه توسط پلیس راهور در دست بررسی است.

روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد از همه شهروندان تقاضا دارد به محض رویت خودروهای آتش‌نشانی مخصوصاً در بزرگراه‌ها یا تجمع خودروها امدادی در سطح شهر ، سرعت مطمئنه را رعایت نمایند و با احتیاط از کنار صحنه حادثه بدون توقف بی مورد عبور کنند.

منبع: ایسنا

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها