کودکان کار با درآمد میلیاردی! پای اینستاگرام در میان است

والدین نباید از کودکان به عنوان ابزار تبلیغی استفاده کنند و این کار آن ها نوعی کودک آزاری روانی محسوب می شود و می توان از آن ها شکایت کرد.

کودکان کار با درآمد میلیاردی! پای اینستاگرام در میان است

برای این که از درآمد این کودکان مطلع شویم با مدیر یکی از مراکز مدلینگ تهران صحبت کردیم. زارعی معتقد است که مدلینگ کودک یکی از بخش های بسیار مهم در صنعت مد است،

او همچنین درباره درآمد کودکانی که مدلینگ می شوند، می گوید: «قبل از هر چیزی خانواده ها بدانند که در ابتدا برای مدل شدن فرزندشان باید برای عکاسی آتلیه ای و آموزش کودک هزینه کنند اما فارغ از این ها کودکانی هستند که در این حوزه برای هر روز عکاسی بین سه تا پنج میلیون تومان درآمد دارند».

یکی از پلتفرم های مراقبت آنلاین کودک در انگلیس، فهرستی از پردرآمدترین کودکان اینفلوئنسر را ارائه داده است که بین آن ها رایان کاجی ۷ ساله با درآمد خالص17.7 میلیون پوند، کایل گیرسدورف ۱۶ ساله با درآمد خالص 2.6 میلیون پوند و اورلیج رز سوداس ۶ ساله با درآمد خالص 1.8 میلیون پوند وجود دارند.

بسیاری از فعالان حقوق کودکان بر این باورند که طبق پیمان‌نامه جهانی حقوق کودک، کودکان از کرامت و حریم خصوصی برخوردارند و والدین نباید از آن ها به عنوان ابزار تبلیغی استفاده کنند و این کار آن ها نوعی کودک آزاری روانی محسوب می شود و می توان از آن ها شکایت کرد.

این کودکان از صفحات اینستاگرامی شان هم کسب درآمد دارند که بسته به تعداد فالوئرشان متغیر است.

منبع: خراسان

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ثریا
    0

    سلام این کار باعث تنبلی وعادت بد در کودکان وزرای شدن جامعه می شود

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها