هتل کاسپین تبریز

برای رزرو هتل در تبریز پیشنهاد جذابی برای شما داریم. هتل کاسپین، یکی از بهترین هتل‌های تبریز و هتلی سه ستاره است.

هتل کاسپین تبریز

تبریز کلانشهری در منطقه آذربایجان ایران و مرکز استان آذربایجان شرقی است. این شهر، بزرگترین قطب اقتصادی منطقه آذربایجان ایران و مرکز اداری، ارتباطی، بازرگانی، سیاسی، صنعتی، فرهنگی و نظامی این منطقه شناخته می شود. برای اقامت در این شهر زیبا و تاریخی، باید یک جای مناسب با دسترسی خوب به مکان‌های تاریخی و دیدنی شهر را درنظر بگیریم. ما برای رزرو هتل تبریز پیشنهاد جذابی برای شما داریم. هتل کاسپین، یکی از بهترین هتل های تبریز و هتلی سه ستاره است. هتل کاسپین که در خیابان شهید بهشتی تبریز واقع شده است، فعالیت خود را در سال 1396 آغاز کرده است.

ساختمان مجموعه در 4 طبقه اقامتی بنا شده و دارای 20 باب اتاق با امکانات رفاهی مناسب است. هتل در نزدیکی مهران رود واقع شده و دسترسی مناسبی به مراکز تاریخی و فرهنگی مانند مقبره الشعرا، موزه قاجار و دیگر آثار شهر دارد. هتل کاسپین با امکانات رفاهی مناسب و کادری مجرب، گزینه مطلوبی برای اقامت و لذت بردن از سفر به تبریز در تابستان است.

مشخصات عمومی هتل کاسپین

برای رزرو هتل تبریز یا دیگر شهرهای زیبای کشورمان، باید به امکانات، مشخصات و خدمات هتل مورد نظرمان توجه داشته باشیم. ما دراین قسمت به معرفی مشخصات عمومی هتل کاسپین میپردازیم.

این هتل درسال1396 و خارج از محدوده طرح ترافیک شهر تبریز ساخته شده و می‌توان این نکته را به عنوان نکته مثبتی برای ارجعیت قرار دادن این هتل از دیگر هتل های تبریز در نظر گرفت. چشم‌انداز این هتل به کوچه‌ها و خیابان‌های اطراف است.

هتل کاسپین تبریز با 4 طبقه و 20 اتاق و درمجموع 44 تخت و ظرفیت 15 نفر در لابی، و کادر خدماتی مجرب و آموزش دیده، گزینه مناسبی برای افرادی است که می‌خواهند در هتلی با قیمت مناسب و امکانات قابل قبول اقامت داشته باشند.

امکانات ویژه هتل

رستوران این هتل با ظرفیت 70 نفر پذیرای مسافران و مهمانانی است که برای اقامت به آنجا می‌روند. این هتل دارای پارکینگ رایگان برای مسافرانی است که با خودروی شخصی به تبریز سفر می‌کنند. هتل کاسپین تبریز همانند بعضی دیگر از هتل‌های شهر، استخر ندارد.
نرخ هتل کاسپین تبریز برای مهمانان خارجی عرب زبان یا غیر عرب زبان، یکسان با نرخنامه است. این هتل بامهر برجسته محضر، صیغه نامه و با مدارک شناسایی معتبر، پذیرای خانم‌های مجرد است.

امکانات اتاق‌های هتل کاسپین

امکانات اتاق‌های هتل کاسپین و خدمات آن، یکی از دلایلی است که ما اقامت را در این هتل را به شما پیشنهاد می‌کنیم. امکانات اتاق های این هتل شامل آباژور، رخت آویز، دراور، تلفن دراتاق، یخچال، روم سرویس، صبحانه، مینی بار (باهزینه)، کمد لباس، تلویزیون و اینترنت رایگان و... است.

اتاق‌های این هتل دارای امکانات زیر نیز هستند.

سرویس بهداشتی فرنگی در اتاق، سیستم اطفاء حریق، سیستم گرمایش و سرمایش، لوازم بهداشتی و امکان شارژ وسایل الکترونیکی.

امکانات زیر در اتاق‌ها موجود نیستند:

IPTV، مبلمان، چای ساز، بالکن، آب رایگان، پاور سوئیچ، سرویس بهداشتی ایرانی در اتاق، سیستم تهویه مطبوع در اتاق.

امکانات و خدمات ویژه هتل

هتل کاسپین تبریز امکانات و خدماتی مانند لابی، صندوق امانات، کافی شاپ، اتاق چمدان، پارکینگ، وای فای، خدمات بیدار باش، ترانسفر رفت و برگشت (با هزینه) و امکانات دیگری را برای مسافران فراهم می‌کند که تمامی این امکانات باعث شده‌اند هتل کاسپین به گزینه مناسبی برای اقامت در تبریز تبدیل شود و عده زیادی برای رزرو هتل تبریز از علی بابا ، هتل کاسپین را انتخاب کنند.

شرایط ویژه هتل کاسپین

هتل کاسپین برای مقابله با ویروس کرونا اقدامات پیشگیرانه‌ای انجام می‌دهد و علاوه بر ضدعفونی کردن مرتب اتاق‌ها و وسایل، در حضور مهمانان نیز اتاق‌ها را دوباره ضدعفونی می‌کند.

فاصله هتل کاسپین تا مکانهای مهم شهر تبریز

فاصله هتل تا ارگ تبریز: 4 دقیقه با ماشین
فاصله هتل تا مسجد کبود: 8 دقیقه با ماشین
فاصله هتل تا مقبره ملک‌الشعرای تبریز: 11 دقیقه با ماشین
فاصله هتل تا مسجد جامع تبریز: 7 دقیقه با ماشین
فاصله هتل تا موزه تبریز: 8 دقیقه با ماشین
فاصله هتل تا ایستگاه راه آهن: 12 دقیقه با ماشین
فاصله هتل تا فرودگاه: 14 دقیقه با ماشین
فاصله هتل تا ترمینال: 13 دقیقه با ماشین
فاصله هتل تا خانه مشروطه: 10 دقیقه با ماشین
فاصله هتل تا دریاچه ائل گلی(شاهگلی): 27 دقیقه با ماشین

نظرات مسافران مقیم در این هتل در رابطه با امکانات

مسافرانی که تا به حال حداقل یک بار در هتل کاسپین اقامت داشته‌اند معتقدند که رفتار و برخورد کارکنان و پرسنل این هتل بسیار محترمانه است و پرسنل هتل اهمیت زیادی به پاکیزگی و ضدعفونی کردن اتاق‌ها می‌دهند. از نظر مسافران، پرسنل این هتل بسیار حرفه‌ای برخورد می‌کنند و کاملا آموزش دیده به نظر می‌رسند. مسافران همچنین از کیفیت و طعم غذاها راضی بودند و درنهایت، معتقد بودند نظافت هتل، مدیریت و نزدیکی هتل کاسپین به اماکن مهم شهر از مثبت‌ترین نکات مربوط به این هتل است.

جمع بندی

با در نظر گرفتن تمام امکانات و خدمات هتل کاسپین تبریز و موقعیت مکانی آن و همچنین قیمت مناسب رزرو اتاق‌ها، این هتل یکی از هتل های تبریز است که با وجود ارائه خدمات مناسب، بسیار مقرون به صرفه است. فراموش نکنید نظرات و تجربیات خود درباره اقامت در هتل کاسپین تبریز را با ما در میان بگذارید.

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها