رئیس کل سازمان نظام پزشکی کشور:

علیه ضاربان پزشک بیهوشی طرح دعوای قضایی کنید

رئیس کل سازمان نظام پزشکی کشور در نامه ای به وزیر بهداشت درخواست کرد تا علیه ضاربان پزشک بیهوشی خط اول مقابله با کرونا طرح دعوای قضایی صورت گیرد و با متخلفان برخورد شود.

علیه ضاربان پزشک بیهوشی طرح دعوای قضایی کنید

محمد رضا ظفرقندی، رئیس کل سازمان نظام پزشکی کشور با ارسال نامه‌ای به نمکی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نسبت به واقعه حمله به یک پزشک متخصص خط اول مقابله با کرونا واکنش نشان داد.

در این نامه آمده است:

جناب آقای دکتر نمکی

وزیر محترم بهداشت، درمان و آموزش پزشکی

با سلام و احترام

همانگونه که مستحضرید مورخ یکشنبه یکم تیرماه، آقای دکتر محمد ابوترابی، متخصص بیهوشی و مراقبت‌های ویژه بیمارستان امام خمینی (س) پیرانشهر، ضمن خدمت مورد ضرب و شتم شدید قرار گرفته، جراحات سختی را متحمل شده اند.

از آنجا که همراهان بیمار اغلب به امور پزشکی و خصوصاً وظایف مختلف تنها متخصص بیهوشی و مراقبت‌های پزشکی یک بیمارستان واقف نیستند انتظار می‌رود در شرایط دشوار کنونی که اغلب پزشکان و بویژه متخصصان بیهوشی و مراقبت‌های ویژه در حال دست و پنجه نرم کردن با مرگ در مصاف با ویروس کرونا هستند مسئولین حراست فیزیکی با جدیت و فوریت مناسب تری وارد عمل شده و از وقوع جرم پیشگیری نمایند.

این قبیل اتفاقات گاهی عوارضی به شدت نگران کننده‌تر از خود حادثه دارد و به دلیل تکرار آن از حضرتعالی تقاضا می‌کنم ضمن دستور پیگیری جدی این واقعه، طرح دعوای قضایی و برخورد با متخلفین، ترتیبی اتخاذ فرمایند با انجام تصمیمات زیربنایی از این پس چنین وقایع تلخی در بیمارستان‌های دولتی رخ ننماید.

دکتر محمدرضا ظفرقندی

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • کاربر ناشناس
    0

    مسئولان دولتمردان نتیجه کارهایتان خیرنبینددرزندگی واقعامردمرادیوانه کردهایدچرابامدافعانسلامت

    نظرات شما -
    • می. بخشید که. باعصبانیت. نوشتم. واژها. غلط. دارد
      0

      آن پزشک. بیهوشی. ناهی. ندارد که باین روز. افتاده. جای. تاسفاست. آگر. مسولان. بی کفایتی. پیمانکاری. کرده اند پزشک. لی دفاع. گناهی. ندارد. گنه کرد. در بلخ. آهنگری. که. در. شوش. زدند. گردن. مسگری

  • اصفهان
    0

    سلام .از مسولین قضایی وزارت بهداشت تقاضا داریم پیگیری جدی نمایند ودستگاه قضا با اشد مجازات انها را مهره داغ کنند...از این عزیز وخانواده محترمش دلجویی شود تا الام بدن خسته وجراحت دیده اش باشد

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها