اصولگرایان پیروز انتخابات ریاست‌جمهوری خواهند شد؟

یک عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: با توجه به موفقیت اصولگرایان در انتخابات مجلس یازدهم، به پیروزی در انتخابات ۱۴۰۰ریاست‌جمهوری خوش‌بین هستم.

اصولگرایان پیروز انتخابات ریاست‌جمهوری خواهند شد؟

حمیدرضا ترقی، عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با اشاره به آغاز فعالیت حزب موتلفه برای انتخابات ریاست‌جمهوری و شوراهای شهر در سال ۱۴۰۰ بیان کرد: موتلفه در مرحله تشکیل ستادهای انتخاباتی در دفاتر خود در سراسر کشور است البته هنوز وارد بحث مشخصی نشده است زیرا تا زمان انتخابات زمان زیادی باقی مانده است و بحث های انتخاباتی برای تعیین راهبردها زمان‌بر است.

وی ادامه داد: درباره انتخابات ریاست‌جمهوری، باید مرکز تصمیم بگیرد و ما معتقدیم که وحدت اصولگرایان عامل اصلی موفقیت خواهد بود اما برای انتخابات شوراها این اختیار به استان‌ها داده می شود که برنامه‌ها و نحوه تعامل با سایر احزاب را تهیه کنند.

این فعال سیاسی درباره احتمال موفقیت اصولگرایان در انتخابات ۱۴۰۰ تصریح کرد: معمولا روال این است که جریانی که پیروز انتخابات مجلس می شود، می تواند پیروز انتخابات ریاست جمهوری هم بشود بنابراین من به پیروزی اصولگرایان در انتخابات ریاست‌جمهوری خوش‌بین هستم.

منبع: ایسنا

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 10
  • عدل
    0

    شک نکن ...حتما پیروز خواهند شد .چون انتصابی خواهد بود

  • محمد
    0

    به یک شرط عدم تایید اصلاح طلبان و غیره

  • ناشناس
    0

    شکی نیست چون ملت کاملا مایوس ونا امید از همه چیز واینده وگذشته است فقط دار ودسته حضرتعالی که روی گنج ثروت وقدرت خوابیده و حداقل ده درصدی میباشند که نان خود وبچه هاشان تو روغن حیوانی خوابیده از همین الان پیروزی خودتان برای همیشه تاریخ جشن بگیری عموجان فعلا دور دور شماست.

  • مجید
    0

    دیگه برای ما فرقی نمیکنه؟ که کی رئیس جمهور بشه چون همیشه اوضاع مردم بدتر میشه و امیدی به بهبودی اوضاع نیست

  • ایرانی
    0

    شکی نیست .اما با ارای 10درصدی ...

  • ناظمی
    0

    فکرکنم ازشورای نگهبان قول ردصلاحییت احمدی نژادروگرفتن که اینطورخیالشون راحته

  • رضا.
    0

    صد در صد مردم با مشارکت بسیار پایین در انتخابات آتی شرکت می‌کنند که نمونه آن همین انتخابات مجلس بود که حتی رقابت های قومی و قبیله ایی در استان‌های کوچک هم نتوانست مشارکت را بالا ببرد.ریاست جمهوری که جای خودش را دارد. حتی اگه محمد خاتمی هم تایید صلاحیت شود باعث نخواهد شد اکثریت را مجاب کند در انتخابات شرکت کند و ضعیف ترین کاندید اصولگرا ها به راحتی و با رای نازل رئیس جمهور میشود مگر اینکه در این مدت باقی مانده اتفاقی مثل رفع تحریم ها و رفع مشکلات اقتصادی و کاهش گرانی و تورم و... فقط در این صورت شاید ملت رغبت در مشارکت در انتخابات کنند.

  • رحیمی
    0

    طوری می گوید موفقیت اصولگرایان که انگار رای ۸۰ درصد مردم را کسب کرده اند ! معلومه وقتی طرفداران جناح اصلی کشور در انتخابات شرکت نمی کنند اصولگرایان با همان رای سنتی ۱۰ تا ۱۵ درصد پیروز انتخابات می شوند ، در چنین شرایطی اگر یک مرده سیاسی هم کاندید شود رای می اورد . ایا وقت ان نرسیده که با خود گول زدن ، دل به شرایط موجودخوش نکنیم واز عواقب عدم شرکت اکثریت مردم هراسان نباشیم .

  • حسن عاملی
    0

    خجالت بکش بارای ۸درصدی یه جوری میگی رای آوردیم انگا ر ۹۹درصد مردم رای دادن

  • کاربر ناشناس
    0

    اگر محسن رضایی بیایید صدرصد انتخاب میشه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها