تاج زاده: روحانی نچرخیده است/ زمان انتخابات گذشته، حرف رقبا هم عوض شده

«مصطفی تاج زاده»، چرخش روحانی به جریان راست و پشت کردن به اصلاح طلبان را رد کرد.

تاج زاده: روحانی نچرخیده است/ زمان انتخابات گذشته، حرف رقبا هم عوض شده

به گزارش خبر فوری به نقل از انصاف نیوز، مصطفی تاج زاده، چرخش روحانی به جریان راست و پشت کردن به اصلاح طلبان را رد کرد و گفت: من فکر نمی‌کنم آقای روحانی چرخش کرده باشد. لحن او آرام‌تر شده، بعضی از حرف‌هایی که در ایام انتخابات گفت را نمی‌زند؛ نه تنها ایشان بلکه رقبای او هم نمی‌زنند.

تاج زاده با حضور در غرفه‌ی انصاف نیوز در نمایشگاه مطبوعات، در واکنش به نظرسنجی روز اول این غرفه که از مخاطبان پرسیده بود آیا روسیه به ایران بیشتر آسیب زده یا آمریکا گفت: ما هر وقت ضعیف بودیم هر دولتی قوی توانسته به ما زور بگوید. چون دولت‌های قوی به دنبال منافع خودشان هستند. البته اگر ما هم قوی بودیم دلمان می‌خواست همه‌ی دنیا مثل ما شوند و مثل ما فکر کنند. این یک منطق طبیعی است. مثل اینست که شما دلتان می‌خواهد همه‌ی مردم ایران مثل شما فکر کنند به هر کس که شما رأی می‌دهید رأی بدهند هر چیزی که شما دوست داشته باشید آنها هم دوست داشته باشند. این طبیعی است و خدا بشر را اینگونه آفریده است.

تاج زاده ادامه داد: منتها ما وقتی ضعیف می‌شویم همه سوارمان می‌شوند و هر وقت قوی می‌شویم نه آمریکا و نه روسیه و نه هیچ قدرت دیگری نمی‌تواند به ما زور بگوید و ظلم کند. بنابراین من داستان را از این سمت می‌بینم. می‌گویم چه کار کنیم که ما در سطحی از قدرت قرار بگیریم که هیچ کس، نه هیچ همسایه‌ای و نه هیچ قدرت منطقه‌ای و جهانی نتواند به ما زور بگوید.

در ادامه تاج زاده در پاسخ به سؤال دیگری درباره‌ی اینکه آیا روحانی به اصلاح طلبان پشت کرده و به جریان راست متمایل شده و یا اینکه رفتار او استراتژی اوست تا مشکلات را حل کند گفت: هیچ کدام. من فکر نمی‌کنم که روحانی در حال پشت کردن به اصلاح طلبان است و این یک استراتژی هم نیست.

او ضمن رد هر دو دیدگاه گفت: آقای روحانی وعده‌هایی به مردم داده است. می‌داند که اگر بخواهد حمایت مردم را داشته باشد باید به این وعده‌ها پایبند باشد و تلاش کند آنها را محقق کند. اگر هم احیاناً جایی یکی از وعده‌هایش را نمی‌تواند محقق کند باید به مردم توضیح دهد که به چه دلیل نتوانسته آن را اجرا کند.

تاج زاده چرخش روحانی به جریان راست و پشت کردن به اصلاح طلبان را رد کرد و گفت: من فکر نمی‌کنم آقای روحانی چرخش کرده باشد. لحن او آرام‌تر شده، بعضی از حرفهایی که در ایام انتخابات گفت را نمی‌زند؛ نه تنها ایشان بلکه رقبای او هم نمی‌زنند. در همه‌ی کشورهای دنیا هم همین است. وقتی انتخابات می‌شود در ایام انتخابات نامزدها حرف‌هایی می‌زنند که بعد از اینکه انتخابات تمام می‌شود دیگر آن حرف‌ها را خیلی تکرار نمی‌کنند. چرا که شرایط عوض می‌شود.

او در پایان به مطالبه‌گری اصلاح طلبان از روحانی اشاره کرد و گفت: ما از آقای روحانی انتظار داریم روی وعده‌های خود بایستد چون براساس این وعده‌ها از مردم رأی گرفته است. رها هم نخواهیم کرد. آنقدر فشار می‌آوریم و می‌ایستیم و مطالبه می‌کنیم که آقای روحانی یا اینها را اجرا کند یا به مردم بگوید که چرا بعضی از وعده‌هایی که داده را نتوانسته تحقق ببخشد.

18

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها