مهسا جاور: من و همسرم می‌خواهیم در یک بازی آسیایی دیگر با هم باشیم

بانوی روئینگ سوار ایران می‌گوید، تصمیم گرفته دوباره به ورزش قهرمانی برگردد تا به همراه همسرش در یک بازی آسیایی دیگر حضور داشته باشند.

مهسا جاور: من و همسرم می‌خواهیم در یک بازی آسیایی دیگر با هم باشیم

مهسا جاور درباره ی تصمیم خود برای بازگشت دوباره به ورزش قهرمانی بیان کرد: وقتی خداحافظی کردم هم گفتم اگر شرایط تمرین کردن مناسب باشد قطعاً دوباره ادامه خواهم داد و همسرم محسن محمد سیفی (قهرمان ووشو جهان و بازی های آسیایی) هم چون هنوز خودش ورزشکار است من را تشویق کرد که برگردم و می خواهیم دوباره با هم حضور در بازی های آسیایی را تجربه کنیم. با رییس فدراسیون هم صحبت کردم و آقای سهرابیان هم به من گفت برگردم و شرایط را مهیا می کند، از این رو دیگر من هم تصمیم گرفتم دوباره ورزش قهرمانی را شروع کنم.

او ادامه داد: به محض اینکه شرایط مهیا شود، تمرینات پارویی خود را شروع می کنم و سعی می‌کنم خودم را به بازی های آسیایی2022 برسانم. من دلتنگ بازگشت به تمرین و مسابقه بودم چون به هر حال ورزش گوشه ای از زندگی ماست و جدا شدن از آن برای من سخت بود اما آن زمان بنا بر شرایطی که وجود داشت مجبور شدم این کار را انجام دهم.

جاور در پاسخ به این پرسش که با وجود سن کم فرزندش، فکر نمی کند بازگشت به تمرینات و اردوها سخت باشد، تصریح کرد: بله خیلی سخت است. البته من اردوها را نمی روم و خودم تمرین می‌کنم. فقط تست های انتخابی را شرکت می کنم و بعد نزدیک مسابقه به اردوی تیم ملی ملحق می شوم.

نایب قهرمان بازی های آسیایی جاکارتا در مورد اینکه فعالیت خود را در زمینه مربیگری ادامه می دهد یا خیر، گفت: بله هنوز هم مربیگری را انجام می دهم و هم خودم تمرین می دهم و هم به شاگردانم آموزش می‌دهم البته تا جایی که زمان به من اجازه بدهد. تا وقتی هم که در تست های انتخابی، انتخاب شوم و مسابقات برگزار شود، کنار شاگردانم هستم و به آنها کمک می‌کنم که به هدفشان نزدیک شوند.

مهسا جاور: من و همسرم می‌خواهیم در یک بازی آسیایی دیگر با هم باشیم

بانوی روئینگ سوار ایران در المپیک ریو، در پاسخ به این پرسش که در زمان خداحافظی گلایه‌ای از نبود امکانات مناسب تمرینی در شهر خود داشت و آیا در این مدت تغییری ایجاد شده است یا خیر، تصریح کرد: متاسفانه هیچ تغییری ایجاد نشده است. البته با آقای سهرابیان صحبت‌هایی کرده‌ایم و او قول هایی داده که اگر انجام شود، شرایط من برای تمرین کردن خیلی خوب می شود.

او در مورد تاثیر تعویق المپیک بر روی سهمیه گرفتن روئینگ در توکیو گفت: فکر می کنم ملی پوشان تا حدوی برای کسب سهمیه آماده بودند و تعویق المپیک برنامه های آنها را بهم ریخت و بحث شیوع ویروس کرونا هم باعث شد نتوانند آن طور که می خواهند دیگر تمرین کنند. برای نمونه بهمن نصیری نفر اول تیم مردان مدتی است مجبور شده با دستگاه شبیه ساز تمرین کند و این مسئله می تواند او را اذیت کند. البته امیدوارم این تعویق، تاثیر مثبتی بگذارد و شرایط هم به زودی عادی شود تا ملی پوشان به تمرینات خود برگردند و پیشرفت کنند.

بانوی پارو زن ایران در مورد اینکه فکر می کند روئینگ در المپیک توکیو صاحب سهمیه می شود یا خیر، گفت: ما در هر دوره سهمیه داشتیم و امیدوارم برای المپیک توکیو هم این اتفاق بیفتد و در هر دو بخش مردان و بانوان صحب سهمیه شویم.

جاور در مورد کم شدن حاشیه‌ها در قایقرانی نیز تاکید کرد: مدتی بود مخصوصا در بحث مربی خیلی حاشیه داشتیم اما الان خدا را شکر وضعیت به ثبات رسیده است و ورزشکاران هم از حاشیه دور شده اند. فکر می کنم الان فدراسیون شرایط خوبی دارد.

منبع: ایسنا

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ساعد
    0

    خبرفوری.......

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها