پروانه هیچ مرکز مشاوره ای را باطل نکردیم

معاون توسعه پیشگیری و درمان سازمان بهزیستی کشور گفت: این خبر را که گفته شده سازمان بهزیستی بر مراکز مشاوره فشار آورده را تکذیب می کنم. ما هیچ پروانه مشاوره ای را باطل نکردیم.

پروانه هیچ مرکز مشاوره ای را باطل نکردیم

مجید رضازاده معاون توسعه پیشگیری و درمان سازمان بهزیستی کشورگفت: این خبر را که گفته شده سازمان بهزیستی بر مراکز مشاوره فشار آورده را تکذیب می کنم و ما هیچ فشاری بر همکارانمان در مراکز مشاوره خصوصی نیاوردیم و هیچ پروانه‌ای را باطل نکرده ایم و حتی آموزش های لازم را در بخش غیردولتی داده ایم که برای زمانی که نیاز به مداخلات روان شناسی مثل تربیت فرزندان است و مشکلات خانوادگی اقداماتی انجام دهند.

وی ادامه داد: مردم همچنان می توانند هر روز تا ۱۲ نیمه شب به خط ۱۴۸۰ که رایگان هم هست تماس بگیرند و از خدمات مشاوره‌ای استفاده کنند. زمان مکالمه در این خط را هم طولانی کرده ایم. بخش غیردولتی هم که همکار ما هستند در این بخش فعال هستند.

معاون توسعه پیشگیری و درمان سازمان بهزیستی کشور بیان کرد: اقدامات ما پیشگیری از خشونت و معضلات و مشکلات خانوادگی است و تا الان این اقدامات موثر بوده است و بخش غیردولتی نیز شریک ما در این بخش است و حتی ما کمک حالشان هم بوده ایم و به کسانی که نمی توانستند هزینه مراکز را بدهند یارانه می دهیم تا به افرادی که نیاز به مشاوره دارند، کمک کنند. اخیراً هم دستورالعمل مشاوره غیرحضوری در بخش غیردولتی را ابلاغ کردیم تا این خدمات گسترش پیدا کند.

رضا زاده اظهار کرد: ما از مردم می خواهیم که قبل از هر تصمیمی که به واسطه مشکلات که به صورت طبیعی در هر خانواده‌ای ممکن است رخ بدهد، مشاوره بگیرند. بیش از ۳ هزار مرکز مشاوره هم مجوز دادیم و همانطور که گفتم خط ۱۴۸۰ را هم فعال داریم.

منبع: مهر

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها