موفقیت استان بوشهر در برگزاری آموزش بحران و مانور زلزله در مدارس

مدیرکل مدیریت بحران استان بوشهر از موفقیت اداره کل مدیریت بحران بوشهر در برگزاری دوره‌های آموزش بحران و مانور زلزله در مدارس در سطح کشور خبر داد.

موفقیت استان بوشهر در برگزاری آموزش بحران و مانور زلزله در مدارس

جهانگیر دهقانی، صبح شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بر اساس اعلام سازمان مدیریت بحران کشور پس از ارزیابی‌های انجام شده در مورد دوره‌های آموزشی ویژه بحران در سراسر کشور، به ترتیب استان‌های همدان، بوشهر، لرستان، هرمزگان بیشترین دوره‌های برگزار شده توسط ادارت کل مدیریت بحران استانی را برگزار کردند.

وی، بیان کرد: همچنین استان بوشهر رتبه سوم بیشترین تعداد افراد آموزش دیده دستگاه‌های اجرایی را در دوره‌های آموزشی مربوط به مدیریت بحران را از آن خود کرد.

مدیرکل مدیریت بحران استان بوشهر، اضافه کرد: در بخش بررسی عملکرد مانور زلزله در مدارس که سال گذشته با شعار مدرسه ایمن، جامعه تاب آور برگزار شد برگزیدگان در ۳ بخش عملکرد برگزاری مانور با امتیاز ممتاز، ارتقا سطح کیفی برگزاری مانور نسبت به سنوات گذشته با امتیاز عالی و عملکرد مناسب مانور با امتیاز نمونه معرفی شدند.

دهقانی، اضافه کرد: بر این اساس اداره کل مدیریت بحران استان بوشهر در این بخش به خاطر عملکرد مناسب برگزاری مانور زلزله در مدارس حائز امتیاز نمونه شد.

منبع: مهر

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها