15 رویداد گردشگری کشاورزی در کرمانشاه برگزار می‌شود

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی استان کرمانشاه گفت: طبق تفاهم نامه ای که با سازمان جهاد کشاورزی استان منعقد کرده‌ایم، این سازمان 15 رویداد گردشگری کشاورزی، محصولات باغی و شیلاتی برگزار خواهد کرد.

15 رویداد گردشگری کشاورزی در کرمانشاه برگزار می‌شود

علی صابر،لازمه توسعه گردشگری استان را توسعه زیرساخت‌ها و گسترش تبلیغات دانست و اظهار کرد: باتوجه به در پیش بودن رویداد بین المللی گردشگری کرمانشاه 2020 می‌توانیم با افزایش زیرساخت‌ها و تبلیغات و بازاریابی به گردشگری استان تحرک قابل توجهی ببخشیم.

وی، با بیان اینکه برای تحقق این هدف مشارکت سایر دستگاه‌ها ضرورت دارد، افزود: بر این اساس، طی روزهای گذشته با سازمان جهاد کشاورزی، محیط زیست، آموزش و پرورش و بنیاد مسکن چهار تفاهم نامه همکاری مشترک منعقد کرده‌ایم که به امضای اداره کل میراث فرهنگی، استانداری، سازمان مدیریت و برنامه ریزی و دستگاه‌های مذکور رسیده است.

معاون گردشگری استان تصریح کرد: طبق یکی از این تفاهم نامه‌ها سازمان جهاد کشاورزی تا سال آینده 15 رویداد گردشگری در حوزه‌های کشاورزی، محصولات باغی و شیلاتی برگزار می‌کند.

وی، اضافه کرد: همچنین در تفاهم نامه ای که با محیط زیست منعقد کرده‌ایم، این اداره کل یک رویداد بزرگ گردشگری با عنوان "انرژی پاک و دهکده ارگانیک" در قالب همایش برگزار خواهد کرد.

صابر، یادآورشد: در این همایش در خصوص راهکارهای توسعه گردشگری با استفاده از ظرفیت‌های محیط زیست و نحوه ایجاد دهکده گردشگری ارگانیک در استان بحث و گفت و گو می‌شود.

وی، اضافه کرد: برای اینکه بتوانیم از ظرفیت آموزش و پرورش هم برای تبلیغ گردشگری استان بویژه رویداد گردشگری کرمانشاه 2020 استفاده کنیم، با این اداره کل هم تفاهم نامه‌ای منعقد کرده‌ایم تا به مخاطبین گسترده خود اعم از دانش آموزان و خانواده هایشان این رویداد مهم را معرفی کند.

معاون گردشگری استان یادآورشد: قطعا گسترش فرهنگ گردشگری بین دانش آموزان و خانواده‌هایشان می‌تواند رونق گردشگری استان را هم به دنبال داشته باشد.

وی، در ادامه گفت: علاوه بر حوزه تبلیغی و بازاریابی، در حوزه فراهم کردن زیرساخت‌ها هم تفاهم نامه‌ای با بنیاد مسکن داشته‌ایم تا در 74 روستای هدف کرمانشاه 2020 برخی زیرساخت‌های مورد نیاز برای حضور گردشگران را فراهم کند.

صابر، خاطرنشان کرد: در این چهار تفاهم نامه، دستگاه های اجرایی مربوطه مکلف شده‌اند به مدت یکسال در سربرگ مکاتبات اداری خود لوگو و شعار کرمانشاه 2020 را درج کنند.

منبع: ایسنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها