آملی لاریجانی : از هیچ فرد فاسدی حمایت نکرده و نخواهم کرد+ فیلم


7 تیر 1399 - 22:43
5ef78c42b4a53_2020-06-27_22-43
رئیس سابق قوه قضائیه گفت: اینجانب از هیچ فرد فاسدی حمایت نکرده و نخواهم کرد، اگر اتهامی به کسی وارد است دستگاه قضایی باید به آن رسیدگی کند

رئیس سابق قوه قضائیه گفت: اینجانب از هیچ فرد فاسدی حمایت نکرده و نخواهم کرد، اگر اتهامی به کسی وارد است دستگاه قضایی باید به آن رسیدگی کند

پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com)

7 تیر 1399 - 22:43

22

نظرات 21
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
محمد 2 0 پاسخ 1399/4/8 -17:54

نظرت نسبت به 63 حساب بانکی چیه عزیزم

جهت 3 0 پاسخ 1399/4/8 -14:58

چقدر خوب برای تنویر و روشن شدن افکار عمومی جناب لاریجانی که ملبس به لباس روحانبت میباشند و درس حوزوی در حوزه علمیه تراز بالا رو تحصیل و تجربه کردن وصاحب منصب قضا و عدالت بودن در این فسق و پلشتی و بیشعوری و عدم مدیریتی که 10سال در کنار گوشش وزوزه میکرده و خلاف عدل و انصاف طی طریق کرده و هر چندکه در زمان تصدی ایشان گوشزدهای از داخل سیستم نظام به جنابعالی شد ولی ایشان در پاسخ فرمودند که بررسی شده و مشکلی نبوده است و پرونده جناب طبری سفید میباشد . حال خود باید در محضر این مردم همیشه در صحنه و شهید پرور عذر خواهی نموده از تمامی منصبهای موجود که اختیار ایشان گذاشته شده استعفا دهد و کنار رود و در دادگاه عدل الهی این نظام اسلامی پاسخگو باشد . و نیز عزیزانی که در ارتقای سمت و منصب و گماردن ایشان در پست های مملکتی نقش دارند عذر ایشان را خواسته و از کار عزلش بکنند.

آریایی 6 0 پاسخ 1399/4/8 -12:38

تو ندانستی معاونت در برج فوق لاکچری کامرانیه ساکن شده ؟؟؟!!! آدم با حقوق کارمندی میتونه در برج فوق لاکچری اونهم در کامرانیه ساکن بشه ؟؟؟!!!!

علی 8 0 پاسخ 1399/4/8 -11:35

اگر جناب رییسی ایشون رو محاکمه و اعدام کنند، معلومه که میخوان یه کاری کنند وگرنه همش تبلیغ برای قدرت پست رییس جمهوریه.

تاركوفسكي 3 0 پاسخ 1399/4/8 -10:46

از اين به بعد حمايت نمي كند ،،چون ديگر ريىس نيست

حمید رضا 0 1 پاسخ 1399/4/8 -09:58

عامووو بیشین شر میشی هااااا

معاون 11 0 پاسخ 1399/4/8 -08:29

خودت در معرض اتهام هستی .نه اینکه حمایت کنی

یک دانشجوی پسر phd 1399/4/8 -12:10

دقیقا این اون فردی بود که بعد از در خواست نماینده تهران علیهش غوغا کرد

علی یتیم 10 0 پاسخ 1399/4/8 -07:54

سلام..حاج اقا خسته نباشی بعد ازیه سکوت دلچسب که لب به سخن گشودی ایا یک پدرخانواده میشود ادعا نمایدکه ده ساله از فرزندم بی خبرم جز اینکه خود انسانی سرتا پا خطا و بیراهه باشه..الان هم غصه نخور کسی سراغی از سابقه مدیریتی حضرتعالی نگرفت و نخواهد گرفت...بیچاره ما مردم حقیر دوران شما پرونده ای بر علیه کسانی دریکی از شهرستانهای کهگلویه داشتم حدود چهار سال دویدم سه سال اول درشهرستان هر روز به بهانه ای یا منع تعقیب بود یا تبرعه بعد هم با کلی هزینه وکیل وبد بختی در تجدید نظر استان توانستم حکمی به محکومیت طرفین بگیرم ولی چه فایده که باز هم برای اجرای حکم برگشتم شهرستان (دادستان وقت که با طرف مقابل حقیر که مسؤل یکی از ادارات شهرستان بوده و هست و ازبخت بدمسؤل اجرای احکام هم بود جینگ جینگ بود)و بعداز چهار سال دویدن به حقی که باید میرسیدم نرسیدم و الان هم همان اقا تو دوره اقای رئیسی ارتقاع گرفته واز دادستانی شهری شده رئیس داد گستری شهر دیگری ...پس حضرت اقا بد به دلتون راه نده حقیرکه با سن ۱۴سالگی رفتم جنگ برای استقلال ودفاع از وطنم و الان هم به عنوان جانباز شیمایی فاقد شغل و درامد دارم ماهی ۷۵۰هزار تومان به عنوان کمک معیشت میگیرم برای همه اقایان سردمدارو امثال طبری و خاوری ودیگر عزیزان دعا میکنم

احمد 10 0 پاسخ 1399/4/8 -07:12

وای از این همه دغل بازی ۰۰۰۰۰۰۰۰

الفبا 10 0 پاسخ 1399/4/8 -06:43

به همون دلیل کرباسچی محاکمه شد و شما هم برای رفتار برادرت و دخترت و طبری باید محاکمه بشی و حداقل تشریف ببرید قم سر بحث و درس واقعا توقع ندارید که باور کنیم شما بی اطلاع بودید و هیچ حمایتی هم نبوده!!!!

کوهنانی. 6 1 پاسخ 1399/4/8 -05:45

شما.خودت.وخبر.فوری.فاسدیت.

Bahram 6 0 پاسخ 1399/4/8 -02:34

لاریجانی : در زملن ما همه چیز امن و امان بود ولی فقط چند نفر مانند مرتضوی ،، میر علی ، رضوی ، رحیمی ، خاوری و یک نفر بی اهمیت دیگر بنام طبری که اتفاقآ معاون ماهم بود از دست ما در رفتند

ش. معلم. 9 0 پاسخ 1399/4/8 -02:30

معاونت فاسد و رشوه بگیر بوده سالها و قاضی زمان شما و شما بی خبر بودید.عجب ریاستی.

یونس سعید 1 4 پاسخ 1399/4/8 -01:43

جناب ایت الله لاریجانی ضرب المثلی است که میگوید چطور خار را در چشم دیگران میبینی ولی تیر را در چشم خودت نمی بینی .الله اعلم.انشااله خدا توفیق دهد که در منصب جدید تجربیات گذشته به کار اید .یاد بیت شعری از مقام معظم رهبری افتادم که فرمودند.شباب عمر به دانش گذشت و‌ شیب به جهل .کتاب عمر مرا فصل و باب پیش و پس است .و من الله التوفیق

یک دانشجوی پسر phd 1399/4/8 -12:11

این ضعف دستگاه نظارتیه

جهانگید 2 0 پاسخ 1399/4/8 -01:42

منظورش قبلا نیست اگر خدا بخواد از شنبه این هفته که نه هفته دیگه.........مثل موقعی که به یک معتاد خواهش میکنی که ترک کنه

نقی 5 0 پاسخ 1399/4/8 -01:16

آی آی کلک ولی ما حالیمونه کی خادمه مردمه.

رضا. 12 0 پاسخ 1399/4/7 -23:41

فساد اصلی بیخ گوشتان بوده از عجایب روزگاره که اظهار بی اطلاعی یا اینکه بگویید فسادش محرز نشد. اگر کوچکترین شائبه ایی در مورد فردی در این سمت بالا باشد قاعدتا باید جابجا یا حتما زیر نظر و کنکاش باشد و 10 سال در دوران جنابعالی و 10 سال قبل هم دوران شاهرودی زمان بسیار زیادی بود برای رسیدن به حقیقت مگر اینکه قبول کنیم فساد منتهی به طبری نبوده.

طلوع 23 0 پاسخ 1399/4/7 -23:30

چطور ،معاون حضرتعالي رشوه گير ،وزيرميزي ميگرفته وجنابعالي متوجه نبودند

علیرضا مهرنگار 0 12 پاسخ 1399/4/7 -23:28

اکنون که بحمدالله آیت ا...صادق لاریجانی اعلام نموده که از هیچ فرد مفسدی حمایت ننموده ودستگاه قضایی وظیفه دارد اگر اتهامی متوجه فردی است رسیدگی نماید .جا دارد دستگاه قضایی نسبت به پروندههای زیر میزی در دوره مجید باغستانی ریاست دادگستری مبارکه رسیدگی ودامان خود را از مفسده ها پاک نماید .

خبر فوری در شبکه های اجتماعی
khabarfoori in social networks