تشویق به ازدواج نکردن در رسانه ملی با نقش آفرینی سلبریتی‌ها


8 تیر 1399 - 14:12
5ef865fbdb114_2020-06-28_14-12
سید مجتبی حورایی گفت: مهارت ارتباط با فرزند را نمی‌دانیم. تفکر اینکه پدر همسر دختر یا پسرش را انتخاب کند، غلط است

سید مجتبی حورایی گفت: مهارت ارتباط با فرزند را نمی‌دانیم. تفکر اینکه پدر همسر دختر یا پسرش را انتخاب کند، غلط است

وی افزود:در ماجرای رومینا انگ بی‌غیرتی به پدر زدند و مردم او را مجبور به واکنش کردند.پالایش رفتاری یک عزم ملی می‌خواهد.

وی ادامه داد: وقتی سلبریتی‌ها و چهره‌ها در رسانه ملی با افتخار می‌گویند که ازدواج نکردند و نمی‌کنند، چرا باید جوان تشویق به ازدواج شود؟!

سید مجتبی حورایی گفت: مهارت ارتباط با فرزند را نمی‌دانیم. تفکر اینکه پدر همسر دختر یا پسرش را انتخاب کند، غلط است

پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com)

5ef865fbdb114_2020-06-28_14-12
8 تیر 1399 - 14:12

سید مجتبی حورایی گفت: مهارت ارتباط با فرزند را نمی‌دانیم. تفکر اینکه پدر همسر دختر یا پسرش را انتخاب کند، غلط است

وی افزود:در ماجرای رومینا انگ بی‌غیرتی به پدر زدند و مردم او را مجبور به واکنش کردند.پالایش رفتاری یک عزم ملی می‌خواهد.

وی ادامه داد: وقتی سلبریتی‌ها و چهره‌ها در رسانه ملی با افتخار می‌گویند که ازدواج نکردند و نمی‌کنند، چرا باید جوان تشویق به ازدواج شود؟!

منبع: خبر فوری

70

نظرات 8
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
ذوالقرنین 0 0 پاسخ 1399/4/9 -15:13

از کدام ازدواج فرزنداوری حرف میزنید نه کار نه خانه اخرش مهر و زندان بدتر مخفی کردن سن فرزند آوری مرد وزن با این کار دختر فکر میکنه که هیچ وقت دیر نیست.اگر فرزندی نباشه ؟؟؟مخفی کردن سن فرزندانی زن بالاترین صدمه به یه ملته.سالمندی ایران تا یک دهه دیرهنگامی که فرزند میخوان باید زیر سی سال انتخاب کنند با لای سی یعنی ریسک.مشاوران ازدواج ومروجان مهر سنگین سربازان و ستون پنجم دشمن

M 0 0 پاسخ 1399/4/9 -15:13

ایران مجردو پیر.

ناشناس 0 1 پاسخ 1399/4/9 -10:38

اقای احورایی ازدواج یعنی به خاک سیاه نشاندن جوان اگر سلبریتی یا هر انسان آزاده ای حق را بگوید نباید خرابش کرد وبا سیاسی کاری زندگی جوان را به مخاطره انداخت کافیه به دادگاه خانواده وماجراهای طلاق توجه کنی متوجه می شوی خدا را هم در نظر بگیر وبعد لب به سخن باز کن،راستی چرا